Reset Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hei jeg er på leting etter en Volvo turbo forgasser! er det noen av gutta her som vet om noen som har det? PM meg.. Mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ingen problem å modifisere org. forgasseren om du ønsker det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 tja, jeg har ikke peiling! :S kan du det da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvilken forgasser og motor har du forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg har ikke noe av delene! :P jeg har ett hemmelig turbo prosjekt! og eneste jeg har hørt, er at det kun VOLVO TURBO forgasserne som er bygd for overtrykk!:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 OK, sånn å forstå ja. Da kan du vel like greit prøve å finne en AT forgasser, har 2-3 stk liggende selv så burde vel ikke være noe stort problem å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 skal du ikke selge noen da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Vel, er jo greit å ha liggende da, men går nok ann å bruke både weber og dellorto som er bygd for trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 haster litt ser du.. kan jo selge en da? ;) med innsug? :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 du skulle bruke detta på en golf ikke sant?' Mener jeg så det på kjøp og salg forumet... RING norsk forgasserservice.. han ordner gasser'n din for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hvor mye vil det koste da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hmm ikke godt og si. Ring og hør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kan bruke vanlig "gul-kork" forgasser og. Men da må det byttes dyser og file nåla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Er det brukte deler? Er det ingen på forumet som har da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 gul kork er det drøssevis av! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg