lars_b Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Men det går vel and å få det til ganske bra, om man gjør det skikkelig.. hehe.Og drar du på BT og gokjenner bilen for eksempel fra en 940, og sier du bare har kjøpt 960 delebil å flytta over alt, men nå må du gokjenne med 960 motor i 940en din :P hehe Problemet her er jo at han har bygd om en 740. Hadde har brukt 940 hadde man vel sluppet å bytte ræva på bilen, og da hadde det ikke vært noe problem og godkjenne med 3L motoren, men men, det er ikke min bil. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Problemet her er jo at han har bygd om en 740. Hadde har brukt 940 hadde man vel sluppet å bytte ræva på bilen, og da hadde det ikke vært noe problem og godkjenne med 3L motoren, men men, det er ikke min bil. Jess, stemmer.. Personlig ville jeg bjynt på en 940 men. Thats my opinion:P Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er det ikke en lov som sier at hvis så og så mye på bilens utseendet er endret, så må man betale nybilavgift da? :) Husker ikke antall prosent, man kan det være 60? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er det ikke en lov som sier at hvis så og så mye på bilens utseendet er endret, så må man betale nybilavgift da? :) Husker ikke antall prosent, man kan det være 60? Da får man for all del håpe at han ikke har endra over 60%:win Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 For å få godkjent såpass omfattende arbeid, må et godkjent karrosseriverksted gå god for arbeidet ditt. Samme gjelder ved feks taksenking av vanlig bil (feks. 242 med 262c tak) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_790R Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 var til BT for å få godkjent bilen men der var reglene forandret, får ikke godkjent ombygging med kapp av dørk lenger, og det har ingenting med at jeg har gjort det selv. Jeg skulle få bruke bilen selv om at jeg ikke fikk den godkjent, de hadde ingen mistanker om noe snusk med bilen da de hadde den inne. Motorbytte kunne jeg få godkjent. Men siden jeg ikke fikk den godkjent og mest sansynlig en dag ville bli stoppa i teknisk så har jeg bestemt meg for å avskilte bilen og heller bruke delene på andre prosjekter, litt synd da bilen blei så bra som den blei. Men så har jeg jo kjøpt meg en 91 960 for å ha orginal bil, men den blir vel solgt den oxo til fordel for en V70 TDi Siter Volvo 4 Life Volvo 760 88` Bredda prosjekt Volvo 965 91` Vinterbrakke Volvo 965 96` Ambulanse Nissan Sunny 93` Konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.