-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Takk for tipset , det må prøves :)
-
Opel Lokaltreff i Tønsberg 3. juni
emne svarte i Sæther Racing sin OpelFanatikeren i Biltreff/aktiviteter
Skal se om jeg få med meg den..er det mange som møter opp fra OMC eller blir det 2 biler bare??? -
Ikke så lenge igjen, håper og bli ferdig til august :) har skaffet good diffen og aksler nå! :) Skal det spoles!
-
HEHE :) jeg må løpe ut til garasjen og sveise litt nå :) :disco
-
:) hehe du kan jo komme og slippe bort all tectylen i alle hjulbuene med skru trekker, for og ikke ta den orginal grunninga,, uff det tar laaaaaaaaaaaaaaaang tid! noen som har en bedre ide der eller? Jeg prøvde sån drill med hue greier,, da fikk jeg varm gummi dritt i trynnet og klæddet seg bare til hehe,,
-
Kommunistjævlene vil gjøre Oslo innenfor Ring 1 bilfri!
emne svarte i Sæther Racing sin Ideal i Annet bilrelatert
For min del er jeg bare posetiv til det, er ikke så mye i sentrum uansett :) -
85 tusen er kansje litt i meste laget, ja greit , den er påkostet mye, men jeg fikk 80 tusen for min og like påkostet, pluss at jeg hadde 2,5 V6 CD. Kan du ikke kaste ut litt bilder av Vectran 4x4 turbo er jo helt rå! ikke herp den den da!Det er jo en flott bil, !ha den orginal,!!Men motor kan du vel Phase opp litt ;) PS den har like felger som jeg har :) uff sexy hehe sorry
-
I dag var jeg på TESS i Ski, og kjøpe koblinger,skjøter,metal hette til den 3 utgangen på fuelcellen :) Luftinga sitter jo på lokket, og nye bensin rør til Omegan. Så skal jeg bare rydde litt i garsjen og få ferdig tårna. Har fått igjen arbeids lysten igjen, :) deiligt! :driving Og så har jeg begynnt og slipe og sparkle opp Steinmetz Bakfanger'n, å begynner med steinmetz frontfanger så fort jeg får den. Og takk til Tess i Ski for kjempe service ! :) Det ble litt dyrere en hva jeg trodde, da sa han karen på Tess, At det kostet og drive med Racing :) hehe
-
Skal sveise ny hjulbue på omega b min, skal prøve fremgangs metoden din, men jeg legger punkter med 3 i mating og min på styrke, men nå skal jeg ned til TESS og kjøpe koblinger til fuelcellen min hade bra,
-
YouTube - Queen - The Invisible man
-
Har ikke peiling, hviser bilen til 205 / 55 16 tum jeg :)eller 195 /65 15.
-
Gjør, det .. så kaster du parafin på bmw motoren så henter du fyrstikkene til bestefar, og tenner på møkka! Så mye problemer det er med disse 2.5 td!
-
Tøffe bilder, utrolig kjedligt med motoren.. :( men men på tide og begynne på kaddeten litt, veit det er kjedligt, har ikke jobbet på omegan selv på 3-4 uker pga er møkk lei alt!!har lyst og få tilbake c20let motoren også!! :( men men gå og slip litt rust på kaddeten og Wurth og overmal fort, holder med og legge på litt klarlakk,,,eller noe annen billig lakk, poenget er og få det tett vettu, så kan du slipe bort dette til du skal helakere...og legge på ny wurth kansje :) eller litt mere :)
-
HAHA! Ja Kent , bilen går bra,,?fornøyd..Jeg og holt, klarte ikke og komme oss til TPC i år det var jævligt synd kan man si!hadde så lyst og se om jeg hadde noen sjangse på den byggmakker strekka :popcorn
-
JA kan hjelpe , ellers hadde jeg aldrig gjort noe slikt, 200kr finner du på bakken liksom, men kan heller gi deg et tips, stikk på din lokale hugger. hopp under en omega a, og dra dritten løs. kast i jakka hvis du er fattig, eller gå inn og betal den, hvis du har lyst...men sanslighvis kommer de til og overprise pumpa nå så inn i helsike ,,så personligt hadde jeg tatt den i jakka, og gått. Spar meg for preknen om at jeg er tulling som stjeler !" jeg betaler ikke for en gammal pumpe som har stått sikker mange år, og har gått 230 000km,,
-
utolla bil? Orginal vectra turbo med orginale turbo felga osv synes jeg er PENT!! Men uansett ,,,NOEN SOM HAR ORGINALE TURBA FELGER TIL SALGS??SKAL HA DEM PÅ LET PROSJEKTET TIL BANEBRUKE MED SLICKS
-
Min Personlige hyllest til Freddie Mercury og Queen
emne svarte i Sæther Racing sin Sæther Racing i Off topic
Living on my own , Freddie mercury ja, uf den er bra, da liker du vel også, LOVE KILLS, med freddie mercury? -
Jeg har også pumpe, men tror ikke jeg orker og stikke på postkontoret for og tjene 200kr...
-
HAHA digge damer ja hahaha tar det meste på 2 bein som er i løpetiden jeg :) dong er viktigt! men uansett dette er ikke eros.no så vi slutter shit snakket,, har du ikke solgt omegan???
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.