Gå til innhold

Olsen_nissan

Bruker
  • Innholdsteller

    4,594
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Olsen_nissan

  1. når jg kopierer f.eks en front fanger fra et bilde til et annet bilde blir dn fangeren jg kopierte kjempe liten, noen som hvet hvorfor!! noen som hvet ossen jg kan fixe d???
  2. ser strøkent ut detta asså!!! gulvet var driit fett!!! mn få på noen fete felger å senk dn litt så kommer bilen din t å bli KONGE!!! :)
  3. jg tenker vi sier skyline jo!!!! seru skiltet på bildet ell??? men men, sikkert ikke så lett!!!!!
  4. er d den bilen som var rød md lakert sort panser??? som dn jenta eide???
  5. jg så en driiit fet rød/rosa bwm md stooor spoyler, dn hadde oxo grønne dekaler på siden!!!! så dn i porsgrunn sentrum for en liten stund til bake!! noen som har bilde/info om bilden??
  6. Driiit feeet bil Dodgy!!!! min stemme går t dg!!!! :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår