Ska sjå på det på fredag, men neste spørsmål er då koffor ditta vart et problem no, eg har ikkje skrud noke på fordelaren før... men det gir jo meinig att man ende med ettertenning son som det er no, so krysse fingrane for att vi har funne problemet :)
Eg og blei overaska når eg såg rotoren gå mot klokka, og det klokke nettet bekrefta ditta, so det stemmer. Kompresjonstest viste rundt en 17 kg/cm2 på alle sylindera so det er ok. Skal sjå på det med tenningstidspunkt seinare i dag, er bare hobby mekaniker så går litt ut på djupt vatn her
Vogna e frå rundt 1970 og har dobble SU forgassera ja. Naboen drive verksted so vi ska ta en titt på vogna i dag, ska gi en lyd om ka vi finne ut. Bare å komme med all kunnskap dåkker har om dissa maskinene for eg har ikkje so mykje å by på :)
Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår