Jump to content
Bilforumet.no

Gunnar Pharo

Bruker
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Gunnar Pharo

  • Rank
    Menig

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gunnar Pharo

    Til Bwana

    Jeg har en Golf 3 fra 1993 med 1,8L bensinmotor med monotronic innsprøytningssystem. I det siste har den blitt vanskeligere og vanskeligere å starte når den er kald, da det virker som at en automatchoke drar på for fullt og gir altfor mye bensin/lite luft. Det ble værre og værre inntil den nå ikke vil starte i det hele tatt. Tenner på 1 sylinder, så på 2 for så å stoppe igjen. Da den var slik at jeg faktisk fikk startet den, kom det masse uforbrent bensin/eksos ut inntil jeg fikk ruset den opp så den gikk normalt. Nå vil den ikke starte i det hele tatt. Kan det være noe feil med monotronic-systemet? Elektronisk feil? Sensor? Det er liksom litt for banalt å bare bytte hele monotronic-systemet hvis feilen ligger i en sensor e.l. Meget takknemlig for forslag til løsing av problemet.
  2. Jeg har en Golf 3 fra 1993 med 1,8L bensinmotor med monotronic innsprøytningssystem. I det siste har den blitt vanskeligere og vanskeligere å starte når den er kald, da det virker som at en automatchoke drar på for fullt og gir altfor mye bensin/lite luft. Det ble værre og værre inntil den nå ikke vil starte i det hele tatt. Tenner på 1 sylinder, så på 2 for så å stoppe igjen. Da den var slik at jeg faktisk fikk startet den, kom det masse uforbrent bensin/eksos ut inntil jeg fikk ruset den opp så den gikk normalt. Nå vil den ikke starte i det hele tatt. Kan det være noe feil med monotronic-systemet? Elektronisk feil? Sensor? Det er liksom litt for banalt å bare bytte hele monotronic-systemet hvis feilen ligger i en sensor e.l. Meget takknemlig for forslag til løsing av problemet.
  3. Jeg har en Golf 3 fra 1993 med 1,8L bensinmotor med monotronic innsprøytningssystem. I det siste har den blitt vanskeligere og vanskeligere å starte når den er kald, da det virker som at en automatchoke drar på for fullt og gir altfor mye bensin/lite luft. Det ble værre og værre inntil den nå ikke vil starte i det hele tatt. Tenner på 1 sylinder, så på 2 for så å stoppe igjen. Da den var slik at jeg faktisk fikk startet den, kom det masse uforbrent bensin/eksos ut inntil jeg fikk ruset den opp så den gikk normalt. Nå vil den ikke starte i det hele tatt. Kan det være noe feil med monotronic-systemet? Elektronisk feil? Sensor? Det er liksom litt for banalt å bare bytte hele monotronic-systemet hvis feilen ligger i en sensor e.l. Meget takknemlig for forslag til løsing av problemet.
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.