Gå til innhold

Kmatis

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Kmatis's Achievements

  1. Kan det være noe med monopointen (tror den heter det)? Noen sensorer, kontakter, eller dysene?
  2. Har en Golf 3 1.8 1994 Er det slikt at den har OBD2 kontakt, men bruker OBD1 teknologi/protokoll?
  3. Skrev forresten nesten ikke starte, pga den startet med starts gass og usannsynlig mye pumpegassing. Virket som den bare begynte å starte når jeg pumpegasset. Ellers ga den ikke tegn til å starte (har det noe å si?)
  4. Bilen er en Golf MKIII 1.8 Syncro 1994 modell, har rundet litt over 70k km Stortsett vært bykjørt (vært brukt som reservebil før jeg fikk den.) Hvis man går 3 måneder tilbake var dette tidenes mest lettstartete bil. Så har den begynt å bli mer og mer tungstartet, helt til nå. Ofte når det er kaldt. Nå i helgen starter den ikke i det hele tatt. Var ikke spesielt kaldt ute. Må legge inn at jeg har ingen mekke erfaring og dette er min første skrujobb på bilen. (og på biler gennerelt) Har sjekket: - Batteriet. Fungerer utmerket. - Startmotoren drar som bare juling. - Gnist i tennpluggene - Koblet bensininntaks slangen ut av (innsprøytingsenheten?) Sprutet godt med bensin ut når jeg vridde om nøkkelen (vet ikke om det var nokk, men kom en god sprut) Så nå vet jeg ikke hva det kan være og henvender meg til dette forum, fult med gode mekkere
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår