Jump to content
Bilforumet.no

D.D.Anderson

Bruker
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About D.D.Anderson

  • Rank
    Menig
  • Birthday 02/18/1993

Contact Methods

  • MSN
    Gold_Bullet11_@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bø i Telemark
  • Interests
    - Grilling
    - Datsun
  1. Fekk endeleg svar. Blei rondt 15-17tusen, men billigere enn tomeianlegget heldigvis. Da blir anlegget laga uten avvik, tomeianlegget hadde avvik på veg under bilen, sea gulvet måtte modifiseres fær at den sku passe. Da ere bare å få dratt dit når sesongen e enig :P
  2. Har lest regglene, dett var jo domt... vart fint om dett kunne blit spesifisert nærmere. Takk for infoen...
  3. Eg beklager hvis du meiner eg skriv feil. Greier bare skrive ting på Dialekt (Bømål) ifrå Bø i Telemark serru Detta ekkje telefonspråk. Finner ikkje no i reglemanget om Dialekt, håper d e ok, ellers kan eg forsøke på bokmål, men kan ikkje love at d blir forståleg.
  4. Ska prøve å få tak i dom ein gong te. Hvis eg ikkje fær d te da hakkje eg stort anna råd.. Konne gått fær tomei anlegget, men problemet der e at d kreves forandring på understellet. Datsun A14 exhaust.pdf
  5. Neida, men blire like dyrt hos mobeck som hos tomei? tomei va på 17-22. Gått 80.000 når eg kjøpte den, no på 90.000 :) A14 Motor på'n, 4 girs girkasse. Fekk nettopp importert ein 5 trins ifrå statene. Så sjeldent at d koster flesk uansett stand.
  6. Bilde a bilen min bare. Vel eg he prøvd å kontakte Mobeck, men fær aldri svar serru..
  7. Datsun Sunny B310, laget ifrå 1978 te 1982-83. Va ein fabrikk som slo seg vrang og fortsatte å bygge disse utover mot 90+ tallet. YLN va navnet da. Motorene kom i A12, A14 og A15, ifrå 1200ccm te 1500ccm. Mest vanleg girkasse va 4 girs manuell, du fekk også i 3 girs automat. D fins også 5 trins manuell kasse, men veldig sjeldent, fekk nettopp kjøpt te rondt 10 lapper, slike girkasser he max verdi uansett stand. Bare coupe me full luksus fikk 5 trins og muligens A15. (merk) at bare GL og Coupe fekk turteller som extrautstyr, og hjulene/spylveske og reservehjul va også ekstrautstyr, inkludert radio. Biler me utstyr ble som regel bestilt på bil før kjøp hvis ønskeleg. Ifrå 1978 te 79 ble rondlykttypa produsert, me gråe klokker og chrome baklys. Ifrå 1980+ blei d facelift me ein granada lignende front firkantlykt, svarte klokker og vanlege baklys. Mest normalt me 4 dørs og 2 dørs sedan. Veldig få av dem. Eg sjølv va heldig og fekk tak i ein i 5 dørs Van/stv, utruleg sjeldent. Den blå bilen e min, den he A14 motor, og ska installeres 5 trins kasse og dobble weber forgassere. - David.A
  8. Eg eig ein Datsun Sunny B310 Van ifrå 1978 som eg driv å tepasser. Motoren e ein A14S - Singel Carburetor. Eg treng å få ordna meg et gvassere eksosanlegg, og treng derfor å få lagd ein custom manifold. Ska bygge motoren te A14T GX (Twin carb) ved å installere 40mm weber. Hvem produserer grenrør på bestilling? vi gjønne ha gode materialer, syrefast syns eg e heilt ok, kan få kjøpt B310 grenrør lagd a tomei, men da e prislappen på 17-22 tusen, som eg heeelst vi ungå. Non som he tips å råd på fabrikanter og metallmaterialer? MVH - David.A
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.