Gå til innhold

jay

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Kristiansund

jay's Achievements

  1. Det var noe sånt jeg tenkte jeg også... Da må jeg ut med hele kassa da... Har ikke skrudd på Audi før jeg,vil det bli enklest å ta ut hele motoren med kassa på eller ta ut bare kassa på denne??? Ca. pris på synkroniserings ringene? Evt. om jeg får en "svart" skruer til å gjøre jobben - hva er en grei pris å betale for jobben eks. deler ?
  2. Kjøpte nylig en 1993 Audi 100 S4 4,2 v8 og har problem med 1 og 2 gir...Dette er en 6 trinns manuell kasse. Den er veldig tung å sette i første gir og litt tung å sette i andre gir, resten av girene går som smurt... Ved kjapt girskifte fra 1. til 2. gir så skriker girkassa (raper/pusser tenner) - virker som kluchen ikke kobler helt ut,men kan gjøre kjappe girskift på resten av girene uten noe problem... Noen som vet hva dette kan være for noe og hva jeg evt. kan gjøre med dette ??? Takker for alle tips på forhånd
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår