Gå til innhold

ZaxoN

Bruker
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ZaxoN

  • Bursdag 02/15/1995

Contact Methods

  • Bosted
    Lyngdal

ZaxoN's Achievements

  1. Har da en 91 mod Opel Calibra 16V 4x4 jeg vurderer og selge. Lurer da på hvor mye jeg kan få for den ? Hvor mye går dem for nå til dags? Vet de begynner å bli sjeldne biler, da dette er 16V motoren med 150hk og 4x4. Km stand på ca 220k Komplett rieger styling OZ felger Avtagbart hengerfeste
  2. Bensin pumpa og filteret ligger med tanken på Calibra, right ? og hvor mye skal trykket være på sånn ca, hvor mange bar ? :)
  3. Hvordan finner jeg ut om den gir nok eller ikke ?
  4. Om det sprutet ut bensin av slangen som det var hull i så betyr vell det at pumpa fungerer ? Hullet var rett med biten som går inn i motoren om det var retur eller inn er jeg uusikker på. Mulig å fikse fordelingskassa uten å kjøpe ny når det gjelder 4x4'en ? :)
  5. Har da en 91 mod Calibra med en 2 liters 16V motor og 4x4 (men bakhjulene trekker ikke av en eller annen grunn). Men til problemet. Bilen stod stille en stund, tok en liten kjøretur å parkerte den igjen. Noen dager senere når jeg skulle starte den igjen, ville den ikke starte. Kjente bensinlukt å gikk ut av bilen å så det var en liten dam under bilen. Så fant et hull på ene slangen. Klipte ut delen med hull i å satt på en ny slange med slangeklemme over. Men den ville fortsatt ikke starte. Byttet bensinpumpe rele'et siden det kom en rar skurrelyd fra det sist jeg hadde start på den, men den ville fortsatt ikke starte. Noen som har noen tips eller ide'er ? Skal prøve å fylle på noe mer bensin å hive kondens i tanken siden det var lite bensin igjen på tanken, å den har stått i et år nå. Skal også prøve med startgass å se om det kan være bensinfilteret som er problemet.
  6. Vurderer da og kjøpe bil, er en godkjent ombygd 316 til 320. Den har stått stille i 3 år i garasje etter nåværende eier fikk mangellapp på noen småting (ingenting med motoren og gjøre) og han var snekker og kunne ikke fikse dette selv. Etter den 3 vinteren i garasjen skulle han starte den, men den ville ikke starte, trodde det var ispropp først, men problemet er der fortsatt. Den starter på gass! Noen som har noen ide'er ? :) Bensinpumpa? Takker for svar! :)
  7. Interesert i og bytte i ei lakksprøyte ? http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/verktoy-and-utstyr-til-salgs/303279-selges-satajet-4000-hvlp-digital-lakksproyte.html#post2962525
  8. Selges felgene og dekkene samlet eller går det an å kjøpe bare dekkene til en billigere penge ? blir også billigere mtp frakt om det er en mulighet :)
  9. Har da en nesten helt ny SataJet 4000 HVLP Digital lakksprøyte jeg vil selge! Bare brukt 2 ganger! Utrolig god sprøyte der du kan stille trykket med digital skjerm. Blir brukt av Proffer! Får et utrolig bra resultat! Nypris på nesten 7000 kr! Sprøyta har vært grundig vasket de 2 gangene den har blitt brukt, så den er HELT som ny! Ble kjøpt ny for under et halvt år siden. Bud over 4000 vurderes, legg igjen en kommentar her eller send meg ei melding. Følger med diverse ting som kopp, frisklufts-maske, som da er brukt litt mer enn sprøyta, osv. Kan også vurdere bytte i bil-anlegg evnt mellomlegg.
  10. når jeg først er der nede er det vell likegreit å bytte pumpa :p så er jeg hvertfall sikker på at problemet skal være fikset
  11. ble byttet til man filter og først til llx 5w-30 olje, så til 5w-40 olje ihåp om at det skulle ordne seg.
  12. Så da er egentlig det letteste å bare bytte hele oljepumpa med en ny en istedenfor å "prøve" å redde den sikkert slitte gamle ? Bilen har trossalt gått 250 000 uten at den har vært byttet før. Koster ikke mer enn 500-1000 kr for en helt ny en ferdig levert.
  13. Audi A4 1.8T 97 mod. Ble byttet olje og filter, etter det begynte oljelampa å lyse når bilen ble varm. Hjalp ikke å bytte til en ny annen olje igjen etter det. Oljetrykket forsvinner altså når bilen blir varm. Oljepumpa som kan være gåen ? Tips til hva som kan hjelpe eller være galt ?
  14. Ønsker da å kjøpe en billig 520 E34 Delebil nærmest mulig vrakpanten. Frontfanger, skjermer, panser, bakfanger og dører må være hele og fine. Trenger ikke være så fint i lakken så lenge det kan lakkeres igjen, altså ikke mye rust,bulk osv. Også fint om den har hele felger som ikke er ødelagte. Helst nærmest mulig Sørlandet (Lyngdal). Send meg ei mld her eller på 95259933 mvh Stian. Hadde et uhell med min der jeg smalt i en parkert bil men ikke SÅ store skader på den, så trenger delebil å plukke deler fra :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår