Jump to content
Bilforumet.no

snobben

Bruker
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About snobben

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 03/26/1975

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    2,2l 1994mod
  • Biltype (eks Audi)
    toyota camry
  • Årsmodell (eks 1995)
    1994
  • Motor (eks 1.6)
    2,2l

Contact Methods

  • Bosted
    lillestrøm
  1. Har sjekket alle sikringer og fant ikke noe feil der . ?????????????
  2. Har fått ett nytt problem med det att høyre fremvindu(ved passasjer foran)går ned men vil ikke opp igjen. Er ett problem til på den døren og det er att sentrallåsen ikke fungerer på den siden.Den låser alle andre dører og bagasjeluke men ikke passasjerdøren foran. Kan se att låse knappen beveger seg så vidt når jeg låser opp og igjen. Er det noen som har samme problem eller løsninger på dette problemet? Håper det for jeg har ikke peiling. Det eneste jeg tenker på er om det er vinduknappen som senker og løfter vinduet er ødelagt, ettersom den senker jo glasset men når jeg skal ha det opp så skjer det ingenting.Ikke en lyd engang fra vindusmotor el no sånn. Håper noen der ute kan gi meg noen pointers/tips på hva jeg kan gjøre med dette. På forhånd takk for alle tips:-)
  3. ok,da her jeg reparert lekkinngen. Byttet ut hele bensinslangen,den gamle var skikkelig råtten. Nå er den tett som ei potte:cool:
  4. Bensinen lekker fra dette området. Det er 2 rør som er ca 4 cm fra venstre fremre hjørnet på bensintanken,ene av de lekker. Går muligens opp til bensinpumpa?? Er det noe der ute som kan hjelpe meg med dette??Er desp. Alle svar takkes meget stort fra meg. Kan prøve å forklare bedre om noen lurer på noe som kan hjelpe. Det er den til venstre av de litt større slangene som lekker.Hvor er det den går til??
  5. Ok,så injektordysene kan jeg legge litt i glemmeboksen da egentlig.Håper jo att det ikke er de:-) Nå har bilen forandra oppførsel litt da. Når jeg starter den så startern på første omdr og går fint i 5 min,da begynner den å bli kranglete,måg gi full gass for att den ikke skal stoppe.Men når den har nådd 80 grader så går den nesten fint.Med det mener jeg att den bruker ikke alle hestene,men stopper ikke.Den ligger da på 800omdreininger. Men jeg har ikke sjekka ecu ennå,skal bort til en å få gjort dette i kveld.Legger ut imorgen åssen disse målingene var.Igjen,tusen takk for hjelpen din,føler jeg har fått mer riktig info om hva som er galt av deg enn verktstedene. Hehe,og håper du kan gi meg ett råd til etter jeg har fått målt ecu,n,da skulle det være i boks for meg og bilen.
  6. Er det noen som har injektor dyser til en audi 100E 2,3l 5 sylindret 1991mod til salgs?trenger alle 5.¨ E-mail min er gullegutt4@hotmail.com om noen er intressert i å selge. Mvh:Trygve ihle
  7. Nå har jeg bytta pluggledninger,der den ene var gåen.Og bytta slangene til luftfilterboksen,går nå mye bedre men den holder igjen ved full gass,den vil lissom ikke gi alt, og fremdeles så går den på 400 omdreininger i 1-2min før den kommer. Fikk høre att det kunne være injektor dysene som er slitte??? Hvis det er de.Kan jeg da bytte med noen større dyser,eller må jeg bruke standard Boch dyser som sitter i nå. På forhånd takk for all hjelp og forslag:-)
  8. Jeg har akkurat byttet tennplugger men det var ikke der problemet lå.Selv om de som hadde sittet i var meget gamle,så det var nok på tide uannsett. Ok.Hvor finner jeg temp-giveren til ECU?Og hva står ecu for?Hehe litt mange rare ? men jeg må lære:-) Takk for svar,skal sjekke den ECU`n når jeg vet hvor den sitter og åssen jeg gjør det.
  9. Ok.Fant feilen på hvorfor bilen dro så dårlig.Eksosen var tett,bytta oxo katalysator,da gikk den bra men,den er fremdeles vanskelig å starte når den er varm.Hvis jeg setter fra meg bilen i 10 min og skal starte den igjen så går den såvidt rundt på 2-300 rph i noen minutter og skyter så kommer den.Er nesten i mål nå så jeg setter pris på alle som kan bidra med noe info.
  10. Hei,ja jeg fant en stor sprekk raett foran den første potta.Skal tette dette imorgen så får vi se! Fant oxo en løs vacuum slange som jeg har fikset,merket litt forskjell etter det. Kan jeg koble av lambda sonden på anlegget??
  11. Fant ut att den lekker litt eksos,ved flensen.Kan dette ha noen innvirkning på høyt turtall og startvansker med varm motor?
  12. Når jeg starter motoren kald så går turtallet ned til 400-500 omdreininger. Og når han blir varm så går den på normale 800omdreininger. Hvis jeg stopper motoren når den er varm og skal starte den igjen så vil den nesten ikke det,åltså turtallet legger seg på 400 igjen og jeg må vente i 2-3min før jeg får normalt turtall igjen.Når jeg gir gass i 3 og 4 gir så er det ikke noe drag i den,som om det hadde vært 50hk i den. Dette skjer når den nærmer seg 4000 omdreininger,mister da kraft. Jeg mistenker luftmengdemåleren men er ikke sikker.Kan jo være lambdasonden oxo. Er det noen som kjenner igjen disse symptomene så setter jeg virkelig pris om du kan fortelle meg hva du gjorde for å få den til å gå fint igjen.
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.