Gå til innhold

FreddyBrakestad

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om FreddyBrakestad

  • Bursdag 06/02/1978

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Gammal luftkjølt VW
  • Modell (eks S4)
    4-Motion
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    2006
  • Yrke eller sivil status
    Luft- og sjøkoordinator
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Fylke
    Sogn og Fjordane

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ntsjnp.net
  • Bosted
    Breim

FreddyBrakestad's Achievements

  1. Bemerka til VW-verkstedet at det var ein durelyd ved pådrag på 5. og 6.gir når eg var inne på longlifeservice, men verkstedet greidde ikkje å "gjenskape" problemet. Stakk innom eit Bosch-Service-verksted, verksmester'n tok ein tur med bilen, kom tilbake etter kort tid og sa "svinghjul - kjent feil". Eg tenkte berre "what the fu.." Ringte mitt VW-verksted igjen, og m�tte den klassiske arrogansen derifra - med svar om at dette ikkje hadde vore ein garantisak �kke som. Jævla merkelig då at VW tilbakekalte 1200 bilar med denne kombinasjonen, fordi svinghjulet var for dårlig... Fleire som har slitt med svinghjul p� sin VW Passat eller Touran? Og som har tips til kor det er greiast å skifte dette - for mitt lokale VW-verksted er IKKJE aktuelt lenger. Der set eg aldri mine bein igjen.. (Berge & Co i Førde) Verksted på vestlandet helst - Møre, Sogn og Fjordane eller Hordaland..
  2. Har du eit tips om korleis eg kan sjekke dette - eller er det rett og slett for seint..? Kjipt å betale 4000,- ekstra for ledningsnett med arbeid, om det ikkje er behov... Tenker då på om det er mulig å "etterkontrollere" ledningsnettet.. Syns - men ta det med ei klype salt - at han sa at dysa hadde gnagd på ledningsnettet.. Som sagt - dette er eg heilt no0b på. Om det i det heile er mulig, liksom..
  3. Det eg gav spesifikk beskjed om er at det oppstod ein durelyd/ristelyd i motoren ved lavt turtal og pådrag - på 5. og 6.gir. Eg er ingen mekanikar, og drar ikkje den slutningen at det kan vere dyseproblemer - men når dei opplyser etter at bilen har stoppa at dette er eit kjent problem med motorane, og eg les på div. forum at durelyd/ristelyd er eit symptom på at dysene er dårlige/defekte, så forundrar det meg at dei ikkje sjekkar dette når bilen er inne til service.. Mulig eg forventar for mykje av diagnoseustyret, men eg trudde ALLE feil kom opp når ein tok ein diagnosesjekk.. Og det forundrar meg stort om dette er noko som skjedde mellom fredag og mandag - all den tid denne durelyden har vore der over ein tidsperiode. Og slik det ligg an no, så betalar eg både for ny dyse 1 og nytt ledningsnett. Om dette er unormalt, anar eg ikkje..
  4. I følge mitt lokale merkeverksted, er dyser/ledningsnett til dyser eit kjent problem. Du får ein durelyd ved pådrag på lavt turtal. Det er dyrt. 8000,- pr dyse og 3800,- for skifte av ledningsnett. Heldigvis berre 4 dyser...
  5. Hei. Har litt rusk med min 2006 VW Passat 2.0 TDi 140HK 4-Motion. Forrige onsdag var den på 120.000km-service, med bytte av Haldex-olje, diverse filter, reg.reim + vannpumpe med meir. Såkalla "LongLife-Service". Henta bilen fra verksted fredag, og mandag var det bom stopp. Det viser seg at dyse 1 er gåen, og at ledningsnettet til dysene er brudd i. Når eg leverte inn bilen til service, bemerka eg at det oppstod ein durelyd i bilen ved pådrag på 5. og 6. gir og lavt turtal. Når eg så les at symptom på dysefeil er nettopp ein slik durelyd, og at dette er ein VANLIG feil på desse motorane, så forundrar det meg stort at dette ikkje blei sjekka på servicen. Men så til spørsmålet. Vil dysefeil og/eller ledningsbrudd vise på VAG-COM/diagnoseverktøy når dei les av, eller er dette noko ein må forvente skjer "over helga"..? Bilen var knapt brukt etter at eg fekk den igjen fra verksted - maksimalt 20 mil. Eller er det rett og slett slendrian av verkstedet (Merkeverksted) å ikkje få med seg dette? Skal hente bilen i dag - om dei har makta å skaffe ny dyse og ledningsnett. Heldigvis berre 13.000,- OPPÅ dei fra før 23.000,- eg betalte fredag.. Oh lykke.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår