Hei.
Har litt rusk med min 2006 VW Passat 2.0 TDi 140HK 4-Motion. Forrige onsdag var den på 120.000km-service, med bytte av Haldex-olje, diverse filter, reg.reim + vannpumpe med meir. Såkalla "LongLife-Service". Henta bilen fra verksted fredag, og mandag var det bom stopp.
Det viser seg at dyse 1 er gåen, og at ledningsnettet til dysene er brudd i.
Når eg leverte inn bilen til service, bemerka eg at det oppstod ein durelyd i bilen ved pådrag på 5. og 6. gir og lavt turtal. Når eg så les at symptom på dysefeil er nettopp ein slik durelyd, og at dette er ein VANLIG feil på desse motorane, så forundrar det meg stort at dette ikkje blei sjekka på servicen.
Men så til spørsmålet. Vil dysefeil og/eller ledningsbrudd vise på VAG-COM/diagnoseverktøy når dei les av, eller er dette noko ein må forvente skjer "over helga"..? Bilen var knapt brukt etter at eg fekk den igjen fra verksted - maksimalt 20 mil.
Eller er det rett og slett slendrian av verkstedet (Merkeverksted) å ikkje få med seg dette?
Skal hente bilen i dag - om dei har makta å skaffe ny dyse og ledningsnett. Heldigvis berre 13.000,- OPPÅ dei fra før 23.000,- eg betalte fredag..
Oh lykke.