Jeg har erfaring fra Electromotive og selv kastet jeg det ut og monterte Motec istedet, har ikke fulgt med på utviklingen til Electromotive i det siste men Motec er intelligent laget.
motec har en puls resolution som er MYE bedre enn Electromotive. Fordelen med sekvensielt er at du kan sprute en gang isteden for 2 det betyr at den ene gangen kan være mer nøyaktig en to ganger når vi snakker korte åpnings tider på dysen , si tomgang og lav effekt på små motorer med høy effekt. i virkelighetens verden kunne jeg velge mellom 3%co eller 1% co på tomgang med Electromotiven , du kan forsøke å sette inn små forandringer i tallene men det skjer ingen ting før det hopper over i 3% co , det blir som å sammenligne pixtel oppløsningen på de første data spillene sammen lignet med dagens. Electromotive har en drøss av funksjoner som ikke virker og kan bare bruke GM sensorer , Motec kan konfigureres til å bruke alle sensorer og tennede hjul, motec kan bruke wide band lambda sonde og innjustering gikk på 20min på landeveien der man trykket på knappen når man hadde kommet inn i ett nytt område på justerings kartet og hadde fyllt ut hvilket blandings forhold man ønsket. 1 time logging og evnt 60 kanaler med data kan den også spare. Motec er dyrere men du sparer tid og slipper å jobbe med ting som ikke fungerer.