Jump to content
Bilforumet.no

Clubman

Bruker
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Clubman

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 12/05/1975

Contact Methods

  • Bosted
    Asker
  1. 1 Bil. Subaru STI Iceman edition 1.07.67 Toyo 888r Hadde da rundt 370hk og 437Nm 2 Bil. Porsche GT3 MK.II 1.05.48 Yokohama A048 Denne hadde 390hk og 380Nm Na 3 Bil. Porsche 997 Turbo. 1.05.37 Pirelli PZero Dette var en RUF 550hk og 850-900Nm 4 Bil. Porsche 965 3.6L Turbo 1.12.76 Pirelli noe. Denne brukte 3 år på å bygge opp turbo trykket, derfor dårlig tid. 380hk og 520Nm Når trykket kom. 5. Bil. Porsche Cayman RUF/Techart med komp 1.03.89 Denne er veldig ombygd 500hk og 511Nm Denne skal kjøre i GT-serien 2010.
  2. Har du handlet fra det store utland Viden?, om så hvem brukte du. Kansje like greit å ta kontakt med Works?
  3. Ja, jeg har utvidet Clubman S pakke, så den kom med LSD diff. Det er værst mellom 3-4000 O/min, etter det så forsvinner torque steeringen. Har sikkert noe å si at det sitter punkteringsfrie vinterdekk på bilen, kansje dette blir bedre til sommeren. Hvem i Norge er gode på Mini? tuning osv
  4. Hei. Jeg er ny innen Mini, så jeg trenger noen råd. Bilen jeg har kjøpt meg er en 2010 ClubmanS, den var jeg og hentet på mandag. Det jeg lurer på er hva jeg må gjøre, for å få effekten til John Cooper Works`en. Har vel 170hk i dag, men ønsker å få de 210hk og noe mere Nm som Worksen har. Hva kan gjøres med torque steer effekten, som er på bilen i dag? Hilsen Henrik.
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.