Gå til innhold

toyotal

Bruker
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om toyotal

  • Bursdag 06/07/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    golf 2
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Motor (eks 1.6)
    1.6 TD

Contact Methods

  • Bosted
    troms

toyotal's Achievements

  1. aah:P det er ikke noe annet en det:P så flaut:P jaja la gå:)
  2. jeg har en golf 2 delebil som jeg skal selge, motoren er en 1.8 GL og har kun gått 160.000 km jeg har alt av deler så er bare å spørre:) bilder kommer
  3. er 98% sikker på at de var rett skru, fant ingen andre som de kunne vert iallefall:P men jeg såg at på den diy guiden så sto de at noen av bilene trenger en bleedventil for at de skal fungere, eventuelt så kan jeg bleede slangen eller noe sånt.. er ikke helt sikker:P
  4. hei jeg har en golf 1.6td stående her hjemme og lurer egentlig på hva som er forskjellen på den og Gtd? og hva jeg eventuelt skal gjøre for å bygge den om?
  5. hei, handbremsen på min golf 2 er dårli, jeg lurepå om det hadde vert mulig og ta handbrekken fra en golf 3 delebil som jeg har og bruke den isteden?
  6. hei igjen:p vi stilte opp dieselpumpa og stilte på den skruen på wastegate, vi stilte den helt inn og ut, men de ble ingen merkbar effekt. og turbotrykksmåleren viser 0,3 bar. er de noe mer jeg må gjør:P?
  7. hva med å settepå en bleedventil? gir de mye effekt? er dette lurt med tanke på hvor langt den har gått:P? og intercooler? er de mye stress å få på:)?
  8. hei, jeg vurderer å skru opp turbotrykket og dieselpumpa på golfen, men bilen har gått 270.000 så jeg tror jeg bør ha en ny turbo før jeg gjør dette, hvor kan jeg kjøpe en:)? får jeg en på biltema? og hvordan er kvaliteten på desse?
  9. hei, jeg har en golf 2 som er nesten helt rustfri, men det er rustet hull ved jekkfestet på begge sidene, hullene er egentlig passe storerundt en 5-6 cm :wonder: og jeg lurtepå om det er mye styr å fikse det? skal på eu kontroll innen månen er slutt så er vel en fordel å fikse det:P edit: det er ikke på selve jekkfeste men med de 2 "proppene" i dørken der. så da er de vell bare å kutte det ut og sveise på en ny plate? snakket med en kompis som hadde samme problemet med en gammel sabb, han sa de hadde kuttet ut et stykke, for så å nagle fast en plate å ha på sparkel og tectylere over, dette er vel enklere for meg siden sveising ikke er helt min greie:P men er dette noe lurt? det er vel kansje bedre og få et verksted til å sveise de bare for å bli ferdi med de? hva utstyr kan jeg bruke for å nagle det fast og hvor for jeg kjøpt de?:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår