Jump to content
Bilforumet.no

Auditq100

Bruker
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Auditq100

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 05/04/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Audi, Ford
  • Modell (eks S4)
    Granada
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1984
  • Yrke eller sivil status
    sveiselærling
  • Motor (eks 1.6)
    2.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    sjekk prosjekt tråd
  • Fylke
    Møre og romsdal

Contact Methods

  • MSN
    Jann_edu@hotmail.com
  • Website URL
    http://WWW.SEASIDECUSTOM.COM
  • Bosted
    Haram
  1. Ta en tur innom prosjekt tråden min på Seaside Custom sida. http://seasidecustom.diskusjonsforum.no/seasidecustom-about193-150.html Går treigt nå. har en del og gjøre på jobb. men kommer sterkere tilbake i vinter. Noen bilde av bilen slik den er nå :) Har blitt en stund siden sist det skjedde noe. Men nå som det blir vinter(?) så er bilen parkert tilbake på Haramsøya da jeg bor og jobber på Harøya. Planene for vinteren er klare så nå er det egentlig bare og sette i gang ;) Panser skal kappes og heves i bak kant med cowl scoop. Innspøytningsystem ifra 2.8i med nytt innsug og injection bensintank er så og si innkjøpt. Bredere bakdekk til vår. DTM finner under bakplaten med 2.5" rustfritt eksosanlegg, dobble utblås midt ut bak. Stay tuned *thumb* Noe lignende slik blir cowl scoopen. ;)
  2. vaska litt rundt om og gjorde ferdig lakkeringa helt framme men tror jeg skal lakkere helt rundt :)
  3. Ser at jeg må skjerpe meg litt med oppdateringer så her kommer en liten en :P Pussa ned siste resten av broen framme, grunna med sinkgrunning og peisa på svart lakk. Fikksa parklyktene. rensa alle stikkere og sikkringsholdere, så nå skal dette være tipp topp. Hengte opp siste rest av eksosanlegget. Shaina opp sidespeilene, gummivingen og de svarte listene på fangerene med Back to Black silikon spray. Stilte inn lyktene mine også. Grunna med sink Svart lakk. Takluka har jeg endelig fått nedi. men må få tak i original pakning da luka er litt vanskelig og få opp. Brukte Back to Black silikon spray for og få tilbake fargen på de svarte plastikkdelene.
  4. Mag, men alt for tykt gods, litt for tungt og håndtere... Så blir det fort mye beddre resultat med rustfritt :) Hvardan er oksosanlegget ditt oppbygd egentlig? potter osv? Var en nokså ''åpen'' lyd av bilen hørte jeg :) Har mer båtmotor slash V motor lyd jeg :P <iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/Tw714n8Q4HI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  5. HeiHei, nja må øve meg litt selv enda,det jeg sveisa på var bare for og få prøvd men kom fram til at jeg må ha rør med tynnere gods. Satser rustfritt 2mm nestegang :-)
  6. Hei igjen! jeg sitter med tanken på om jeg skal legge noe mye mer penger i Granada'en siden det er første bil eller om jeg skal ta helt av og restaurere bilen ned til den minste detalj. Jeg er jo student så blir tritt med økonomi. Bilen må nok lakkeres opp igjen. Tak luka må eventuelt fikses eller byttes med glas luke. en skjult stor bulk bake på høyre side må rettes. Men når jeg først er i gang så blir det vel med tiden at jeg bytter motor, og selvfølgelig får alt godkjent (Ja jeg er egentlig en perfeksjonist) Hva kunne egentlig blitt det beste alternativ til motor om jeg skulle bytte og i tillegg få alt godkjent i vognkort? Her tenker jeg rett økonomisk,lett trimmet, driftsikkert og ikke så mye mer hester en 200-250. Hva tenker leserne? Kom gjerne med - Motor type - Hvilken type trim - Understell forandringer and so on :) Dette er bare et vurderings punkt jeg har komt til så jeg får ta det her ifra :) Jann
  7. takk takk. Er noen skjønnhetsfeil her og der men det må man bare ta etterhvert
  8. Den motoren som står i nå er motoren fra delebilen :)
  9. HeiHei. Ser det er lite liv inne p� Granada forumet her s� da f�r vel jeg lage litt liv her. Noe som heter det blir til hva du gj�r selv gj�r det til. hehe. Kan begynne og fortelle litt om bilen og hva som er gjort da. 2006-2007 Bilen ble plukket ned fra forrige eier og lakket innvendig og utvendig. rustsveising rundt om og litt sm�tteri. bilen fikk seg noen Zender Sport felger og litt lakk i motor rom. S��� ble det stille der ifra. bilen stod still ute til h�sten 2010 og det ble merkbart. Da jeg henta den og fikk l�fta den opp p� bukk s� var understell i meget d�rlig understell. Foringer var VEKK og meste av eksosanlegg var helt �delagt. kassen sto forsatt i men motoren l� p� en palle. S� skrudde jeg av bunnpanne pluggen og der fosset det ut vann. (Fortsetter under bildene) S� da gikk jeg i innkj�p av en delebil. Felgene som st�r p� n�. Plukka ut motoren ifra den og shaina toppene med nye tetninger og pakninger.. samt lakk p� deksel og blokk. F�r: Etter: S� bytta jeg fra automat til manuell kasse, pressa inn styrelager (noe som ikke er p� automat motorer) For og gj�re en lang historie kort da s� legger jeg ut bilder av hvordan den er n�. s� tar jeg det der ifra :) Mvh Jann Film av anlegget med alt for d�rlig forsterker. Vibreringen kommer av at kassa ikke var fuga der. men n� er det fiksa samt fora kassa s� n� er det god lyd. Om noen har en forsterker p� 2x100 w RMS minimum s� si ifra! Video av bilen;
  10. Hei! Jann her. Pene sveiser må jeg si! Men husk at når du sveiser med mye varme så blir sveisen sprø og kan lett knekke. Men når det er diff sveising så tror jeg ikke det har så mye og si :)
  11. Jeg har forgasser innsug til salgs. ta kontakt på 92291234 om du er interisert.
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.