Gå til innhold

FolkevognBobla

Bruker
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om FolkevognBobla

  • Bursdag 03/26/1994

Contact Methods

  • Bosted
    Røyken

FolkevognBobla's Achievements

  1. Da er du hjertelig velkommen hos oss! Vi arrangerer treff, og er en hyggelig gjeng som prøver og samles ofte for litt vw prat! Vi kan svare på de spørsmål du måtte ha om din luftkjølte! Velkommen! http://www.roykenaircoolers.com Mvh
  2. Bytt oljen, smør opp forstilling, sjekk over det elektriske/sikringer, pærer etc. Bytt evt litt tenningsdeler, plugger etc Toppdekselpakninger kan være greit å skifte. Sjekk over bremsene dine, at alt er og fungerer som det skal. Trenger du deler så ta kontakt med Lars hos http://www.vwveterandeler.no Gratulerer med flott bil! Mvh
  3. Jeg anbefaler http://www.vwveterandeler.no ;)
  4. Heisann! Har en veldig bra 125cc Crosser! 50HK Motoren er nylig totaloverhalt og det meste av drivverk er byttet! Dekk og kjede er også bra! Har full utstyr som kan medfølge mot pristillegg! Ta kontakt for mer info! Om noen har en vw transporter 1950-80 eller Vw variant, 411,412! Så er dette også innteresant! Men Bobble ønsker gjerne! Da helst i ålreit stand! og helst minimalt med rust! Crosseren er taksert til rundt 18.000! Men alle forslag mottas! Send mail, eller legg igjen kommentar i tråden! Mail: Rikard_94@yahoo.no Mvh Rikard
  5. Heisann :D Jeg vil nok be deg om å la være å modde originalforstillingen din! Du får kjøpt flere bra alternativer når det gjelder senking! Hvor mange cm tenker du deg? Du får kjøpt justerbar senkeforstilling, denne senker temmelig godt! Du kan nesten ikke senke så mye mer, ihvertfall ikke hvis bilen skal brukes i norge ;) Her har du to nettsteder som er verdt ett besøk! http://www.unneberg-bil.no http://www.vwveterandeler.no Mvh
  6. Ja, jeg får svare jeg da :D S står ikke for noe Superbeetle. S er vell egentlig ett tegn for en utgave som har litt mer specs en vanlig bare! Hvis jeg kan få ta 1302 som eksempel, så har en vanlig 1302 en dobbelportet 1300 i hekken, mens en 1302S har en 1600 i hekken. I tilleg så har 1302Sen skivebremser foran, det har ikke den vanlige 1302en. Den har tromler. Hva som akkurat skiller 1303en fra 1303S er jeg ikke helt sikker på, men er nok noen specs ett sted skjønner du :D Mvh
  7. Fant ut av det det, etter litt tukling, så nå er panseret åpent;) Takk for hjepen
  8. Mye bra på DB, men veldig langt unna ofte! Leiter først og fremst på Østlandet....
  9. Stadig innom DB og sjekker, mye bra forsovet, men som regel er det veldig langt unna! Blir nok nødt til å holde meg på østlandsområdet....
  10. Har tydeligvis ikke vært så heldig denne gang gitt, for det var visst ikke der den hadde røket.... Grillen har jeg tatt av, men hva skal jeg se etter/trykke/presse/ på når jeg ser på panserlåsen? Takk for svar! Mvh Rikard
  11. Her om dagen, da jeg skulle ha opp panseret, sa det knepp også skjedde det ingenting, Vaieren til panserlåsen røk! hva gjør jeg for å få det opp? har noen ett tjuvtriks som ikke omhandler kutting og skjæring? Det er en 94 modell vw polo det er snakk om;) Takker for all Hjelp! Mvh
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår