Gå til innhold

E30_Dale

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om E30_Dale

  • Bursdag 09/26/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, fridykking
  • Modell (eks S4)
    E30
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988
  • Yrke eller sivil status
    Skole
  • Motor (eks 1.6)
    2000
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • MSN
    bmw_motorsport_e30@hotmail.com
  • Bosted
    Rogaland

E30_Dale's Achievements

  1. Nei, desverre dette er bare reint salg, ikke bytte.
  2. Hei, Lufter salget for en kompis. Info: Bil gått 240000 Motor gått 150000 MX3'en er i helt grei stand men er et lett repp objekt, er litt smått med rust, svetter litt olje. Ved tomgangs kjøring går den også varm, trolig p.g.a. deffekt elektronikk til kjølevifte, men er ikke helt sikker. Dette er da en ungdomsbil som er blitt importert fra tyskland. Er et helt greit anlegg i den også, samt gode lavprofil sommerdekk på 16" toms felg. Pris settes på 20000kr men bud ønskes, bilen må ikke selges. Bilder kommer med en senere anledning.
  3. Ja, du får vel effekt på 170 - 200hk på dette oppsettet. Hvis du har litt grom komp så får du et veldig brukbart register.
  4. Det kommer jo ann på, hva bruk du skal benytte disse to motorene i. Men M60B40 har ikke et belegg som M62B44 motoren har et såkalt alusil belegg, som beskytter sylinderene, den har et nikasil belegg. Så M60B40 motorer som har hatt et langt og innholdsrikt liv, kan svette olje fra sylinderforingene p.g.a. at de har et slikt nikasil belegg. Dette har egentlig ingenting å si hvis motoren er fra de skandinaviske land. Men hvis motoren har blitt kjørt i Stor Britannia, de hadde et veldig høyt innhold av svovel i bensinen som tærer veldig mye på dette nikasil belegget og ved lang fartstid, vil dette belegget bli tært vekk og motoren begynner å svette olje fra sylinder foringene. M70B50 har jeg ikke så mye kunnskap om men er jo ikke en så teknisk finurlig motor som M60B40 motoren da den bruker bare 2 ventiler per sylinder, kontra 4 ventiler som M60B40 motoren bruker. Vekt M70 157kg Vekt M60 142kg Men begge motorer er jo veldig dyre motorer når det gjelder trimming og vedlikeholds deler. Men ellers er det jo bare å velge utifra hva de skal brukes til. Håper at dette hjalp litt.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår