Gå til innhold

Luggz

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Luggz

  • Bursdag 06/27/1989

Contact Methods

  • Bosted
    TBG

Luggz's Achievements

  1. Hei. Kan ikke si jeg fant noe om dette under tidligere innlegg så jeg prøver meg. E46 318i 2001 mod. Problemet er at motoren ikke får normal driftstemperatur, på temperaturmåleren ligger den omtrent på første streken etter blå, normalt skal vel denne ligge omtrent rundt midten. Dette resulterer i at luften i klimaanlegget kun kommer som en liten lunk, og det er ikke akkurat det som er mest behagelig disse kalde vintersdagene. Jeg poppet opp panseret og kjente litt på gummirørene som går fra motor til radiator, den ene er varm, den andre (som termostaten sitter på) er kald. Jeg trodde først dette var et problem med termostaten, men ettersom røret er kaldt, ble jeg litt usikker. Hadde blitt glad for litt innspill:) På forhånd, takk!
  2. Lurer bare på om noen kan hjelpe meg. Jeg har en misstanke om at bensinpumpa i Stratusen min er gåen, når jeg skulle starte til morran i dag, så skjedde det ingenting, batteriet var helt dødt når jeg målte, 0,2volt viste det. Etter jeg hadde kobla batteriet fra så viste det 12,64v elns. Når jeg igjen kobla det på, så starta først bilen, etterhvert så steig turtallet noe helt sykt, helt av seg selv 3000 o/min ++ Vinduet gikk plutselig ned av seg selv, og det blinka som et hjuletrelys i dashbordet:P Nå når jeg igjen prøver å starte, så virker all strøm som det skal igjen, den drar på starter og alt det der. Men motoren vil ikke starte, det kommer ikke lyd fra injection pumpa som gir bensin til motoren, så lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med å fortelle hvor denne sitter? Eller om noen har noen andre ideer om hva som kan være feil? Takk for eventuelle svar =) Luggz
  3. Ja, bytt servoreima, den er antageligvis slitt. Fant nettopp ut dette i min Stratus, når jeg svinger mens bilen står stille så rykker det og napper i rattet som bare det. Når jeg ser i motorrommet (på servopumpa og reima) mens en annen svinger på rattet, kan man se at pumpa krever såpass mye kraft at den stopper opp og reima fortsetter å snurre. Problemet er bare å få skifta denna driten, det er jo så utrolig liten plass nedi der =)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår