Du kan m�le p� ledningen inn til bensinpumpa med et multimeter. Sett den p� (20V?) DC, og m�l mellom lederene i kontakten. St�r det ca 12 V p� displayet da, er rel�t ok.
Bilen kan fuska av s� mange forskjellige ting. D�rlig kontakt i rel�t kan naturligvis v�re en �rsak, men jeg tviler. Rel�t skal s�vidt jeg forst� ligge inne hele tiden du har motoren igang. De rel�ne jeg har v�rt borti, feiler enten ved at de ikke gir kontakt i de hele tatt, eller ved at de brenner seg fast og gir kontakt hele tiden. Brukte du den orginale bensinpumpa da du byttet tank, eller kj�pte du en brukt tank med pumpe fra h�gger'n ?
Hvis s� er tilfelle, er denne tanken loddet i bunnen? Fikk en gang en h�ggertank hvor drenerings hullet de hadde laget var lodda.
Loddingen var fin, men de hadde boret inn i bensinpumpa og �delagt den i samme slengen... Bytta pumpa og alt ble bra.
Lykke til.