Bamsemoms Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hei! Sitter å venter på min Nissan Skyline R34 GT-T (ER34). Den er ventet til Norge om ikke mange dagene. Men så kom det problem, dette er ikke en bil som blir brukt på vinteren. Derfor er jeg på utkikk etter ett sted å ha bilen stående under tak. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet om eller som har en ledig plass i Drammen eller i området rundt. På forhånd, takk! :worshipnissan MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hei! Sitter å venter på min Nissan Skyline R34 GT-T (ER34). Den er ventet til Norge om ikke mange dagene. Men så kom det problem, dette er ikke en bil som blir brukt på vinteren. Derfor er jeg på utkikk etter ett sted å ha bilen stående under tak. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet om eller som har en ledig plass i Drammen eller i området rundt. På forhånd, takk! :worshipnissan MVH Marius vet om en kar som eier en låve som tar 100kr mnd for lagring. står 2 andre biler der, tørt og ventilert. pm hvis intr. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 vet om en kar som eier en låve som tar 100kr mnd for lagring. står 2 andre biler der, tørt og ventilert. pm hvis intr. Du har PM:batman: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 har garasjeplass på ytterkollen.. men jeg skal skru der i hele vinter. er plass til 2 stk biler.. men bet 2k i mnd da.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 har garasjeplass på ytterkollen.. men jeg skal skru der i hele vinter. er plass til 2 stk biler.. men bet 2k i mnd da.. Ok. Betyr det at det er plass til 2 stk biler som kan skru samtidig, eller er det en garsjeplass for å parkere 2 stk biler (trangt med 2 biler). MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Husk bare på en ting...du må har en plass som er tyverigodkjent for å få tilbake ev tyveri. Jeg vet det fordi en kar jeg kjenner fikk en porsche ramponert og fikk ikkeno tilbake av forsikringa. Han som leide ut hadde på forhånd sagt at den var godkjent men han sjekka det ikke...Så han måtte selv betale alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 der jeg står finner ingen bilen ihvertfall.. det er plass til 1 bil som skrus på og 1 som blir sett på.. er du intr så skal jeg ned i morgen eller mandag.så kan du se selv egentlig.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 der jeg står finner ingen bilen ihvertfall.. det er plass til 1 bil som skrus på og 1 som blir sett på.. er du intr så skal jeg ned i morgen eller mandag.så kan du se selv egentlig.. Send meg en PM med nummere ditt. Så kan jeg ta å kontakte deg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg