Marvil Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Et lite skudd i mørket dette, men spør uansett. For rundt 2,5 år siden hadde jeg planer om å kjøpe meg bil, og fant en intressant Fiat Bravo med diverse styling og stereo i, som virka morsom for en 18-åring.. Bilen hadde gått som utstillingsbil for Fiat en stund med original Fiat-styling, og fargen var av noe mørkt slag, muligens noe lilla..? Var muligens 2-effektlakk, det husker jeg ikke, så kan være jeg blander med noe annet.. Noen som har noen bilder av denne..? Har mistet de jeg hadde, og hadde vært litt morro å se den.. Ble solgt et par timer før jeg ringte og ville ha den.. :( Finnes vel ikke all verdens Bravoer med styling på i Norge. Tror forøvrig den gikk litt nord for Moss den gang.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Mener og husker at jeg så en mørk lilla bravo med styling å sånn i moss for ikke så lenge siden. Fanget blikket mitt iallefall så den kan ikke ha vært så ille.. Så ganske tøff ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Den bilen går i moss ja... Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Noen som har bilder ellerno..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg