Skrotnisse Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 OMP Evoluzione 1 VTR svart bøttestol til salgs. 2" 4punktsele følger med. stolen er 99% strøken. selges billig ved rask avgjørelse...ring meg på tlf 95918451 eller send pm... har ikke bilde så ikke spør! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Her er bilde allikevel. ikke helt like, men det duger vel...:) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Vi kan jo få til en bytte deal med omp stol mot eksraktor røret jeg har til volvoen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Hvor mye skal du ha for grenrøret, og hvor stor turbo får man plass til med det?(regner med det er et turbogrenrør?) Har en K27 lastebil turbo som gjerne vil bli parret med min B21:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg