Gå til innhold

Selges: 87' Opel Omega A 2.0i 122hk

Ranger emnet

rakett

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer med mye hjertesmerte å selge barnet mitt pga jeg trenger penger (bare le, den er gammel og ikke så nydelig, men jeg er glad i den.)

bilde av bilen med alufelger

Bilen er en sølvblå Opel Omega A 1987 mod 2.0i med 20SE motoren uten katalysator på 122hk.

Den er etter speedometret gått 402tusen, men dette stemmer ikke da jeg skifta speedometer nylig. rett km stand er et sted mellom 300000 og 350000.

motor skiftet for to år siden, Km stand på motor jeg la inn var 170000 da jeg skifta, så den har enda et stykke igjen til 200tusen.

Overraskende lite rust til å være en opel,mest litt overflaterust her og der, siden den har gått langkjøring i nordnorge hele sitt liv.

Speedometer skifta til et med turteller.

15" Alufelger med helt nye 205\65-15 marshal sommerdekk

14" Stålfelger med nokia Hakka vinterdekk.

dempere framme skiftet for to år siden

bremser for nesten 10000 skiftet i nær fortid

Nytt eksosanlegg for to år siden

foringer i forstilling skiftet for et år siden

nytt luftfilter :titties:

bremseklosser bak skiftet

mye servicedeler skiftet, for mye å skrive. pm eller ring for info.

Den var inne på EU-kontroll i november, og fikk to toere for tre dårlige stabilisatorstag (kr 166pr stk på carparts.no)

og en bremseslange bak kontrolløren mente var sprekker i (ca kr 300 på carparts.no)

og et par enere for en parklyspære, et blinkelysglass og en skiltlyspære.

skulle egentlig vært inne på etterkontroll, men dette fikser jeg før evt salg.

Årsavgift ikke betalt

det er jo en gammel bil, så det er litt bulker og riper her og der, men ingenting graverende som ikke kan rettes på hvis man går inn for det. :)

Jeg mener at mellom 6500 og 9000 er mye bil for pengene, hvertfall om jeg begynner å legge utstyr med den.

så dere får tenke på det. :)

tlf +4798683139

Med vennlig Hilsen Roar :)

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider