acoupe Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Har nå tatt av g-laderen så da er diverse greier til salgs ;) Alle delene er brukt, og ble montert i sommer, fremstår i meget god stand. Innsugsbrakett 70mm: - King dragon 70mm luftfilter - Innsugsbrakett 70mm som har blitt kappet ganske nære inntil g-lader, brukte denne på andre siden av g-lader for å få på dobble luftfilter. - Rs-utblås (mangler den lille stumpen med rør) - Olje slange til g-lader - Bahnbrenner IC rør, kun det ene røret som vises på bildet, er det røret med inngang til re-route, dump osv, det som går inn på innsuget. - Orignal g60 intercooler - Orginale corrado el-speil ( ledningenen er kuttet av så de må evnt skjøtes) - orginale corrado frontlykter Gi bud! selges relativt billig ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Sorry, OT, fått deg nye frontlykter nå?;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Sorry, OT, fått deg nye frontlykter nå?;) hehehehe ;) kanskje det du ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Har nå tatt av g-laderen så da er diverse greier til salgs ;)Alle delene er brukt, og ble montert i sommer, fremstår i meget god stand. Innsugsbrakett 70mm: - King dragon 70mm luftfilter - Innsugsbrakett 70mm som har blitt kappet ganske nære inntil g-lader, brukte denne på andre siden av g-lader for å få på dobble luftfilter. - Rs-utblås (mangler den lille stumpen med rør) - Olje slange til g-lader - Bahnbrenner IC rør, kun det ene røret som vises på bildet, er det røret med inngang til re-route, dump osv, det som går inn på innsuget. - Orignal g60 intercooler - Orginale corrado el-speil ( ledningenen er kuttet av så de må evnt skjøtes) - orginale corrado frontlykter Gi bud! selges relativt billig ;) Byr 400 for lyktene Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Byr 400 for lyktene pluss frakt så skal du få dem for det ;) Men må vente til jeg får de nye lyktene først, tipper jeg kan sende lyktene til deg på mandag eller tirsdag..går det bra? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 pluss frakt så skal du få dem for det ;)Men må vente til jeg får de nye lyktene først, tipper jeg kan sende lyktene til deg på mandag eller tirsdag..går det bra? Fått tilbud om ett sett her i området til samme pris så da tar jeg heller de Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Fått tilbud om ett sett her i området til samme pris så da tar jeg heller de den er grei ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 mye skal du ha for speila? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 tja...4-500,- inkl frakt? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 fan hadde jeg hatt penga nå så kunne du ha sendt dem med wastgaten til tiversen så det var litt dumt Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 fan hadde jeg hatt penga nå så kunne du ha sendt dem med wastgaten til tiversen så det var litt dumt fører du over 450,- til meg så fort du får penger så sender jeg med speilene ;) Send meg en pm du, evnt legg meg til på msn s_furuseth@hotmail.com Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 De lyktene... 300 inkl. frakt? :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 De lyktene... 300 inkl. frakt? :) hehe, 400inkl frak så er vi enige ;) Men som sagt, må få de nye lyktene først da! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 fører du over 450,- til meg så fort du får penger så sender jeg med speilene ;)Send meg en pm du, evnt legg meg til på msn s_furuseth@hotmail.com legger deg til på msn jeg Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg