aksel_aksel Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=994101 En kamerat som selger denne til meg for 5000,- årsavgift betalt. Såvidt jeg veit er det ikke no feil med den, ikke merka no rart under kjøring og den er så godt som rustfri. Ganske strøken innvendig og. Ikke hørt no rart fra motoren. b21 motor. Trur dere detta er et godt kjøp...? Og hvordan er det med og fløtte over forsikringa fra 245`en over til den,...? blir det mye dyrt ekstra da? Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 når årsavgifta er betalt så er det jo et godt kjøp, den er jo på ca 3000 kr, så får du jo 1500kr i vrak pant, så trur du kan kjøpe dene med god samvittighet ovenfor penge boka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 En liten ting, leser i flere aviser at om man skroter en bil før 15. mars så får man tilbakebetalt hele årsavgifta? Pluss vrakpant? Noen som veit om det stemmer...? Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg