Gå til innhold

Help til kjøp av ITR


ADHD!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er ny her å siden eg lurer på å kjøpe meg en HONDA integra R så hadde eg noen spørsmål angående kjøp! å er de noen forhandlere som dere kan annbefale (eg skal kjøpe brukt) å vet noen av dere omm noen som er til salgs helst hos en forhanler! men de er ikke heilt nødvendig

All form for hjelp blir tatt imot meg GLEDE!!!:-)

(Ja eg har nåk masse skrive feil men de er på grunn av att eg har STORE lese å skrive VANSKER!!! så eg håper eg er unnsjylt!!?)

På forhonD TAKKER eg!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er ny her å siden eg lurer på å kjøpe meg en HONDA integra R så hadde eg noen spørsmål angående kjøp! å er de noen forhandlere som dere kan annbefale (eg skal kjøpe brukt) å vet noen av dere omm noen som er til salgs helst hos en forhanler! men de er ikke heilt nødvendig

All form for hjelp blir tatt imot meg GLEDE!!!:-)

(Ja eg har nåk masse skrive feil men de er på grunn av att eg har STORE lese å skrive VANSKER!!! så eg håper eg er unnsjylt!!?)

På forhonD TAKKER eg!!!:-)

 

selv kjøpte jeg min hos pettersen autoimport i oslo.. ryddig og særiøs person...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av de integraene som ligger ute nå ville jeg nok godt for den her...

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=4493170&sid=2aeBq8UiP135037&pos=1&tot=3

 

Ellers kan du sjekke opp om Extrah sin på forumet her fortsatt er tilsalgs, rett og slett pervers itr han har... og den skulle selges ganske billig...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

TAKKER for deres svar!!!:-)

Å den første der hålt eg på å ringe til men da eg så de sto den hygglige summen i parantes da antok eg ågså de var en ekstra summ i tillegg til kjøpesummen å da blei de jo GANSKE dyrt!!!:-(

Å nor de gjelder den andre de så leste eg ijennom salgsanonsa hannas å da forsto eg de att de ikke var noe orginl intreør i bilen hans å han haddejo tatt vekk ABSen ågså å da blir de jo ågså ganske uaktuelt!!! (selv omm att de er jo MASSE grom deler på den!!!:-))

Så søket går videre!!!:-)

Snakkamed han pettersen autoimport å hadde en positiv samtale men har problemer med finansieringa i hannes prisklasse!!!:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da fer eg i banken for å høre på lån til bilen til extrah på mandag eg håper de går greit!!!:-)

Å som eg fårstår så kan eg trenge noen deler å hjelp til å få bilen i den stan eg tenkerpå å de eg trenger hjelp til er jo å få ABSen å servoen til å fugere ijen å da håpte eg kansje noen av dere kunne hjelpe meg eller kansje noen av dere veit vor eg kan fåtaki deler å asistanse til å montere/fikse dette???

(grunnen til att eg trenger hjelp er att eg har eg muskelsvvinn sykdom å eg er for svak å har ikke noe fin motorrikk i mine hender så eg er fysisk ganske hendikeppa nor de kommer til å skal skru på bil!!!:-(.)

Eg skal selvsakt betale for arbeid til den som kan hjelpe meg'!!!:-)

Så tips å hjelp hadde vert fint!!!:-)

Men de kan eg jo komme frem til etter eg har kjøpt denne bilen!!!:-)

 

På forhond TAKKER eg for all hjelp å info eg kan få!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da har eg vert i banken å sjekka mulighetene for lån til bilen!:)

Å mens eg satt de rinkte di fra bil lånavdeingen for å sjekke om de var riktig betegnelse som var opjitt siden bilbasen ikke hadde noe oplysninger på HONDA ITR!!!:-) Hum de virker jo som att dette er en SPESIEL bil!!!:-) LOL!!!

Så egskulle få svar senere!!! (eg anntar de att di må jo ha noe meire finfo før eg får svar på omm eg kan få lån til bilen!!!:-) ) T!T!!T!!!:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår