leetpete Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Far min har en '05 A6 2.0 TDI som bruker farlig mye olje etter min mening. Bilen bruker ca. 3 dl per tank, så er snakk om betydelige mengder. Han tok kontakt med Audi, som sa at det var normal bruk av olje med den motoren. Er det noe andre her med 2.0 TDI som kan bekrefte dette? Bilen har gått 10-15000 mener jeg å huske. På forhånd takk :] Siter Touran TDI DSG '05 Polo TDI '00 *solgt* Golf 1.8 GL '86 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportivo Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Mange bilfabrikkanter opplyser at det er normalt med oljeforbruk opp til 1 liter pr 1000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ja, nok en genial bump. Sjekk gjerne dato før du svarer, når du roter så langt nede i arkivet at det ikke har sett dagslys på det man vet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg