GjerstaN^ Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hører at det rister godt utenfor bilen min også, der er alt tight og bra bak. men der er det selve lokket som står å bråker. hvis jeg holder midt oppå lokket hører jeg ikke risting, bare bassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hører at det rister godt utenfor bilen min også, der er alt tight og bra bak. men der er det selve lokket som står å bråker. hvis jeg holder midt oppå lokket hører jeg ikke risting, bare bassen. da gjør du sånn eg måtte gjer på begge mine første biler (manta *2) fuge bakluka , tynn spiss , silikonpresse , og sikaflex... mellom alle forsterkninger og bakluka... men dette ser jo ikke så bra ut etterpå... lakk eller no... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 En hvis man legger glava ellr noe lignende mellom sub kassa og chassiet sånn at vibrasjonene ikke går i chassiet?? Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 En hvis man legger glava ellr noe lignende mellom sub kassa og chassiet sånn at vibrasjonene ikke går i chassiet?? Tviler på det, funker vel om man har 2" sub:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det å bare ha en skiltplate (ikke refleksplate) stopper ristinga på skiltet mitt. Altså den gummiplata bak/rundt skiltet der det står forhandlernavn på.. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er nok hjulbuelistene som er kilden til alt vondt i denne sammenhengen her..:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det å bare ha en skiltplate (ikke refleksplate) stopper ristinga på skiltet mitt.Altså den gummiplata bak/rundt skiltet der det står forhandlernavn på.. Funker det ja:) kan kjøpes på biltema og torshov for en liten 50-lappe, har det samme selv. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er nok hjulbuelistene som er kilden til alt vondt i denne sammenhengen her..:wonder hjulbuelistene lager jo ikke noe lyd Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hjulbuelistene lager jo ikke noe lyd imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 heh?:) Eldar H? Hmmm. Du jobber/jobbet ikke tilfeldigvis på HVUB værnes? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 heh?:) Eldar H? Hmmm. Du jobber/jobbet ikke tilfeldigvis på HVUB værnes? Nei...har nok ikke det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Igår stappa jeg svamp imellom skiltet og refleksplata og svamp imellom reflaksplata og selve bilen. Det meste gikk bort. Slipper at man hører det rister i plastikken osv bak. Funka fin:) Er noe vibrering enda, men ikke slik at den er skjemmende. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Igår stappa jeg svamp imellom skiltet og refleksplata og svamp imellom reflaksplata og selve bilen. Det meste gikk bort. Slipper at man hører det rister i plastikken osv bak. Funka fin:) Er noe vibrering enda, men ikke slik at den er skjemmende. Da er det vel bagasejelokket og ev. lyktene som rister litt da... Svamp fungerer vertfall fint på skiltet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 En hvis man legger glava ellr noe lignende mellom sub kassa og chassiet sånn at vibrasjonene ikke går i chassiet?? prøv og hold en sub i kasse mens den spiller, så finner du ut hvor mye vibrasjoner kassen leverer..ingenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hvorfor har du bygd kassa sånn? lyden skal jo inn i kupen , ikke være i bagasjerommet... lag ei kasse inntil seteryggen,så slipper du det problemet.. Så kan du snu basserne utover om du må se dem.. Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg