Nikdev Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 ble skuffet, den skulle liksom være oppsiktsvekkende stygg=(fronten va ikke pen da... men det er vel ikke thorsov-vinge på den der.. Erru sprø eller... Tro meg denne bilen er STYGG: Har selv sett den flere ganger på thorshov......Alt er gjennomført stygt...... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 var ikke direkte pen nei..liker fæn ikke sånne baklys(må bare få det ut):) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Erru sprø eller... Tro meg denne bilen er STYGG: Har selv sett den flere ganger på thorshov......Alt er gjennomført stygt...... Mulig den har dårlig passform på styling og så,, og personelig liker jeg ikke bilen. Men oppsiktsvekkende stygg var den ikke, så egentlig ut som en ganske standard rånebmw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 *skuffet* ser styggere biler bare ved å gå 5 min på jessheim Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Erru sprø eller... Tro meg denne bilen er STYGG: Har selv sett den flere ganger på thorshov......Alt er gjennomført stygt...... var denne jeg mente iallefall.. Må bare ses på nært holde, en tortur for øynene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Halooo , er det ingen som har noen bilder av "Young player" eller ??? eller, er det ingen som rekker og ta bilder av den fordi den er trimma til over 500 hester og stikker av hver gang han ser noen av dere prøve og knipse hahaha :respect :respect :respect :respect Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 det var vel ikke denne det var snakk om vel?monsterfangere er stygt ja. Nei det var ikke snakk om denne, young player er mørkeblå i fargen.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Mulig den har dårlig passform på styling og så,, og personelig liker jeg ikke bilen. Men oppsiktsvekkende stygg var den ikke, så egentlig ut som en ganske standard rånebmw.. Å joda. Den bilen er oppsiktsvekkende stygg. Ler alltid litt for meg selv når jeg ser den stå på Torshov. Han som eier den er visst kebabkokk på et av gatekjøkkena på Torshov. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Seidl bakfanger og M3-vinge.. en av de peneste vingene til denne bilen faktisk.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Den var ikke så stygg. Det eneste som var stygt på den bilen var den frontfangeren og de gule blinklysene, og baklysene selvsagt. Den hadde til og med lakkerte M3 speil, som jeg synes er fint, uansett hvilken BMW det er. Den bakfangeren er den fineste man får til BMW, samme med vingen. Men det kommer ikke fram på bildene hvor gjennomført denne bilen er da, for det har mye å si på helhetsintryket på bilen. Får håpe han har andre sommerfelger da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 haha :D minte meg på en som gikk her i fjor sommer, svart, uten styling, liten fis av ei potte av farge gull, young player i bakruta og på sideskjermene foran, en HELVETES stor vinge, og sota ruter.. føreren mista lappen pga pirat kjøring, mener han mista bilen også, men det kan jeg ikke si for sikkert. Fører var en av våre nye landsmenn! hehe den har jeg sett å. Han bor/bodde oppa for Vargstad. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 hehe pene lekxus lamper det er bare digg! send meg PM om du ikke synes det Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Her har vi ein til vakker bmw med baklys ala den andre her: Her er ein til med ei litt upassende vinge: Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Den var ikke så stygg.Det eneste som var stygt på den bilen var den frontfangeren og de gule blinklysene, og baklysene selvsagt. Den hadde til og med lakkerte M3 speil, som jeg synes er fint, uansett hvilken BMW det er. Den bakfangeren er den fineste man får til BMW, samme med vingen. Men det kommer ikke fram på bildene hvor gjennomført denne bilen er da, for det har mye å si på helhetsintryket på bilen. Får håpe han har andre sommerfelger da. Den er STYGG!! i virkeligheten. det lover jeg;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Den er STYGG!! i virkeligheten. det lover jeg;-) Sa ikke at den var pen heller, og hadde ikke turt å vise meg offentlig i den bilen, men har sett verre.(tror jeg) :oohh Hadde valgt en original M3 vinge og M3-styling hele veien rundt hadde jeg vært eier av den bilen. Speil med blinklys i, er heller ikke min greie. Men til bilen fra en fra somalia å være har jeg sett adskillig verre. Den fangeren der er så ubeskrivelig stygg. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg