Gå til innhold

Thorshov Styla BMW

Ranger emnet


Eaglehrt

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Erru sprø eller... Tro meg denne bilen er STYGG:

Photo-0008.jpg

 

Har selv sett den flere ganger på thorshov......Alt er gjennomført stygt......

 

Mulig den har dårlig passform på styling og så,, og personelig liker jeg ikke bilen. Men oppsiktsvekkende stygg var den ikke, så egentlig ut som en ganske standard rånebmw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den har dårlig passform på styling og så,, og personelig liker jeg ikke bilen. Men oppsiktsvekkende stygg var den ikke, så egentlig ut som en ganske standard rånebmw..

 

Å joda. Den bilen er oppsiktsvekkende stygg. Ler alltid litt for meg selv når jeg ser den stå på Torshov.

Han som eier den er visst kebabkokk på et av gatekjøkkena på Torshov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seidl bakfanger og M3-vinge.. en av de peneste vingene til denne bilen faktisk..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke så stygg.

Det eneste som var stygt på den bilen var den frontfangeren og de gule blinklysene, og baklysene selvsagt.

Den hadde til og med lakkerte M3 speil, som jeg synes er fint, uansett hvilken BMW det er.

Den bakfangeren er den fineste man får til BMW, samme med vingen.

Men det kommer ikke fram på bildene hvor gjennomført denne bilen er da, for det har mye å si på helhetsintryket på bilen.

Får håpe han har andre sommerfelger da.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :D

 

minte meg på en som gikk her i fjor sommer, svart, uten styling, liten fis av ei potte av farge gull, young player i bakruta og på sideskjermene foran, en HELVETES stor vinge, og sota ruter..

 

føreren mista lappen pga pirat kjøring, mener han mista bilen også, men det kan jeg ikke si for sikkert.

 

Fører var en av våre nye landsmenn!

 

hehe den har jeg sett å. Han bor/bodde oppa for Vargstad.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke så stygg.

Det eneste som var stygt på den bilen var den frontfangeren og de gule blinklysene, og baklysene selvsagt.

Den hadde til og med lakkerte M3 speil, som jeg synes er fint, uansett hvilken BMW det er.

Den bakfangeren er den fineste man får til BMW, samme med vingen.

Men det kommer ikke fram på bildene hvor gjennomført denne bilen er da, for det har mye å si på helhetsintryket på bilen.

Får håpe han har andre sommerfelger da.

 

Den er STYGG!! i virkeligheten. det lover jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er STYGG!! i virkeligheten. det lover jeg;-)

Sa ikke at den var pen heller, og hadde ikke turt å vise meg offentlig i den bilen, men har sett verre.(tror jeg) :oohh

Hadde valgt en original M3 vinge og M3-styling hele veien rundt hadde jeg vært eier av den bilen.

Speil med blinklys i, er heller ikke min greie.

Men til bilen fra en fra somalia å være har jeg sett adskillig verre.

Den fangeren der er så ubeskrivelig stygg.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår