svensven Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Selger OMP tårnavstiver til Golf 2. Passer IKKE 16V i hvertfall.... Bud ønskes. Befinner seg i Drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Stål eller alu? Tar den i innsuget på toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 400? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 det er i alu. tar i innsuget ja, går ikke på en gang.... selges høyeste bud... da jeg ikke trenger det uansett når det ikke passer 16V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 det er i alu.tar i toppen ja, går ikke på en gang.... selges høyeste bud... da jeg ikke trenger det uansett når det ikke passer 16V Vil det passe i en g60? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 vet ikke, men ser du bor i buskerud, hvis du ikke bor så alt for langt unna Drammen kunne jeg møtt deg så finner man for ut det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 vet ikke, men ser du bor i buskerud, hvis du ikke bor så alt for langt unna Drammen kunne jeg møtt deg så finner man for ut det.... Bor i Modum. Trenger det til mitt prosjekt, men det blir litt værre og finne det ut når ikke motoren står i bilen. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 sier noe der ja... men den tar i hvertfall i innsuget på 16V, vet at det er stått på en golf 2 1,8 en gang, og at det var tenkt til å stå på en 1,8 8vT.... er jo en sjanse å ta, men får alltids solgt det igjen hvis du skal ha det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 pris da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 har bud på 400 inkl. frakt.... pris = høyeste bud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 den sendinga di.. synes jeg gikk i noe tregeste laget.. har du sovna like etter du lovde du sku sende dette eller? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 ttt.... (ting tar tid) har i hvertfall fått pakket det inn nå da... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 det var jo hvertfall 3 uker da Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg