MathiasR Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Denne bmw'n min vil fortsatt ikke starte...:P åsså faren min sier at den tenner i potta, hva betyr det?og hva må gjøres? Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 høres ut som heftig ettertenning.. prøv og juster tenninga. Hvordan bmw forresten? modell og årsmod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ok, det er en bmw 316 85 modell Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 høres ut som heftig ettertenning..prøv og juster tenninga. Hvordan bmw forresten? modell og årsmod? er det vanskelig å justere tenninga...er dessverre ikke så flink med bil enda. så hvis du kan prøve å forklare meg det? Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 noen som har fucka opp tennpluggkablene?! slik at den tenner i utblås :) hehe Det er to skruer på fordeleren rekner jeg med, og på fordeleren er det frest ut spor, legg merke til hvor denne står tilfelle det ikke er tenninga som er fucka. du løser ganske enkelt de to skruene, slik at du kan vri fordeleren. Da vil du flytte tenningstidspunktet. Gjør dette mens faren din sitter og kinner på startmotoren. Starter den, justerer du tenninga til "den høres bra ut." Så kjører du til et verksted som kan justere tenninga skikkelig til deg! MEN, ble den sånn helt plutselig?! du parkerer for dagen, neste morgen, 0 start? magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_celica Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Har du prøvd å bytta tennplugger, jeg hadde samme problem!! bytta plugger og den starta med en gang. Siter Toyota Celica GtFour WRC TRD Edition nr:2191 av 2500 produserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg