Jonaldo Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Noen som har en brukt Pioneer aktiv sub (element, kasse og forsterker i ett) til salgs? Er på utkikk etter dette siden de tar liten plass og er greie å løfte ut/inn av bilen.... En av typene under eller evt den rørbassen. Sånn: Eller sånn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har en pioneer aktiv sub jeg ikke trenger som fulgte med en bil jeg kjøpte ifjor sommer. Husker desverre ikke typenummer men mener den var på 250 watt eller no. Har ingen ide hva den er verdt heller, men har ihvertfall en til salgs. Er du intresert skal jeg se om jeg finnern igjen sammen med resten av rotet i kjellern. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Veldig interessant dette. Prøv å få tatt et bilde av den hvis du får gravd den fram da vettu'..... Hva slags pris hadde du tenkt deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har egentlig ingen ide hva den er verdt, blir vel sikkert ikke all verden jeg skal ha, trenger den jo ikke. Har egentlig ikke no clue jeg men en 1000 lapp eller no ? Sender deg en PM. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Takk for handelen Deleted. Den spilte faktisk bedre enn jeg hadde forventet :) Bli spennende å se hva det blir av prosjektet ditt da. Høres vanvittig ut! Regner med å se deg på div treff med Celica'n og $$$$tereoen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg