Gjest Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 God kveld. Jeg er veldig lei av kun 1 stygg stråle med spylevæske. Derfor lurer jeg på om noen har satt inn v70-dyser? Eller andre, så lenge de dusjer hele ruta! :) Er ikke sikker på hvilke biler som har denne typen dyser, men veit at det er sånn på pappa's v70. Derfor jeg nevner akkurat denne! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 universal dyser som man får kjlpt på bilekstra funker fint Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 jeg har satt inn dyser fra V70N på min 240, ser mye penere ut pluss at de legger på hele ruta:) bare file bittelitt større hull. å vips så sitter di der. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 har det på 940`n, funker fint der! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 pris på dette nytt hos volvo? kan vel ikke vere alverden kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg