pgbein Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hei.. er det mulig å få scorpio front til å passe på sierra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Allt er mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hvorfor? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pgbein Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja lurte på om det va mye so måtte gjøres for å få det til å passe.. har øydelagt den orginale.. so har eg ein scorpio front på hand me geøftelys som eg lure på å sette på.. men orker ikke kjøpe viss det er masse styr me å få det til å passe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 en scorpio front er vel litt bredere, har aldri prøvd selv, men inbiller meg det Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Mye likt på de bilene, men trur det er lettere å skaffe en IS-front eller no, er det mk I eller II, er det mk I tror jeg du kan glemme det, er det 2er så prøv hvis du kan men tviler på om det er p&p Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg