Turbo_Dos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Neonlys Selges(Undercar kit) merke:JOM (Samme merke som mekonomen fører. farge: blå. ubrukte undercar neonlys, ligger ubrukt i eske. pris? bud over 1000kr send mail til master_Prodigy@hotmail.com eller pm. Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 du har pm :cab Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Bumpi bump. fortsatt til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hvilken farge er disse? blå? Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jepp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 dyrt.. Jeg kjøpte et LEDkit til 500kr...Ubrukt men husk, du får det du betaler for. kvaliteten på neonlys har også en vesentlig Rolle. samme med bilstereo, du kan få et 12t element for 200kr men er som regel ikke bedre enn det for 1000kr,- er mye jalla på markede så den regel burde vel være ganske grei. en ting til dynacore! er du ikke intrisert i de salgs trådene du ser, så behøver du ikke å komme med ufornuftige komentarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Tips: Legg ut nyprisen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Fikk dette i gave, men har ikke bruk for dette, nyprisen vet jeg ikke men skulle vist være godt over 1000lappen Slik jeg forsto han som jeg fikk dette av!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 kostet 1145kr på mekonomen sist jeg var innom.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Skal innom Og se i dag så får vi avklart det! skal ta bilde av prisen jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Fant en pris på 1399,- jeg:) men Solgt til hamansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg