EyeLid Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 var vel 13,51V ladespenning sist jeg sjekket, men kan naturligvis drasse med multimeteret ut igjen... Biltema batteriet er lukket batteri. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Biltema fungerer knall det. Bytta nettopp ut mitt gamle Biltema batteri med et nytt. Det gamle var gammelt da jeg fikk bilen for 2 1/2 år siden. 3 års garanti står det på siden dems, dog, jeg ble fortalt av "selgeren" at det var 4 års garanti. Dette var et vedlikeholdsfritt batteri til 799,-. Hvorfor skal jeg da bort på Mekonomen og handle et batteri til 1500-1600,- da Biltema batteriet gjør samme nytten for halve prisen? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 de HVITE biltema batteriene er det 2 års garanti, men vi(biltema bærum) har slutta å selge de, det skal de andre biltemane å gjøre. De svarte er velikeholdsfrie batterier å har 3 års garanti. På de sølv-kalsium batteriene er det 4 års garanti på. Husk at garantien kun gjelder vis du har kvittering. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 kan du da svare for om batteri 80-2452 ble tatt ut av sortimentet pga feil/mangler ? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg