Tombra Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Legger den ut for salg igjen, da planene er endret! Selges hel eller i deler! Dersom ingen vil ha den innen 15. mars, ender den som høykvalitets-spiker! Bilen har skilter og er EU ok til over sommeren! Pent karosseri, 99% rustfritt! Motoren starter og går, men trenger en overhalling (bruker olje) Helt og pent interiør. Perfekt som utgangspunkt for en prosjektbil! Står i Trondheim, selges ASAP. Ta kontakt på 97183876, tommy_bye@hotmail.com eller PM! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hmm, pris? har du flere bilder? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hei. Har desverre ikke flere bilder av bilen slik den står pr idag. (etter rustfjerning og lakkering) Pris er HBO 5-6K, billig pga sliten motor. Går faktisk meget godt, men bruker altså olje. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 ok, hvor i tr.heim står den foresten? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Bilen står på Lade. Bare å si fra om du vil se den Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 det skal jeg, må diskutere og argumentere litt med pappa :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 sorry, men fikk ikke, pappa gadd ikke mekke på motoren :P og jeg kan ikke :S Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg