tinntinn Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 plukka ut alt "inni" bakluka mi da jeg skulle sveise igjen skilthullet. etter dette har ikke sentrallåsen min funka. det høres ut som om at den bare står å tanner. har dette noe med vakumpumpa å gjøre? hvilket rør skal evt. pumpa koples til igjen? på forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 prøve og feile er det vel... men pumpa sitter da visserligen ikke inni bakluka? sitter jo bare en pnumatisk låsesylinder der?... gjør iallefall det på min golf Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvis en slange er av til bakluken så virker ikke noen dører. Skal du ikke ha sentrallås på bakluka så må du blokke den slangen som gikk til bakluka. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg