farlig Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei! Jeg har en alpine cd spiller montert i bilen min nå, som jeg ønsker å ta ut. Jeg har ingen spesialverktøy for å få den ut. Hvordan i all verden skal jeg klare det da? Er det kanskje noen som selger slikt? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei! Jeg har en alpine cd spiller montert i bilen min nå, som jeg ønsker å ta ut. Jeg har ingen spesialverktøy for å få den ut. Hvordan i all verden skal jeg klare det da? Er det kanskje noen som selger slikt? Mvh har pinner til min alpine spiller.. hvor i bærum bor du? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg bor på Jar jeg. Er det lang unna deg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 nei. bor på haslum. kan kanskje hjelpe deg i morgen hvis du ikke får den ut? Det er bare å ta av dekselet og stikke to medfølgene pinner inn på høyre og venstre siden av spilleren.. se i instruksjonsboka Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hey. Du kan få låne brekkjern av meg? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoda211 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hei! Er i samme situasjon som trådstarter. Har ikkje spesialverktøy til å ta ut alpin-spelaren med. Nokon som har nokre gode råd til korleis eg skal få den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Er det ikke standar feste på alpine spillerene? Slik at du kan bruke tynne flat trekkere? Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Kan hende di riktige pinnene følger med i torshov sitt "innbruddskit". Er hvertfall til de fleste andre spillermerker der Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoda211 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Etter litt ekstra googling løyste problmet seg. Men takk for raske svar kara. Her er løysinga, om fleire skulle trenge den: Take the face plate off. Take the plastic trim surround off too. Look at each side, where on any other stereo you'd insert the removal keys. You'll see two small round peg things, hard to explain, but small metal dots that you can pull down Using a flat blade screw driver or something similar, slide these pegs down and give the front of the unit a pull towards you. Do the same on the other side and the unit should come free. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Alpine er vel de eneste spillerne man kan fjerne med vanlige husnøkler:) Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg