luckyducky Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hei jeg har kjøpt en vr6 men rattet vil jeg bytte. jeg har sett på et golf 4 ratt med luftbag og jeg lurer på om denne passer i min golf3 vr6? og er det noen som kan forklare ossen i he jeg får byttet det. også fint om noen kunne gi tips til andre ratt Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hei jeg har kjøpt en vr6 men rattet vil jeg bytte. jeg har sett på et golf 4 ratt med luftbag og jeg lurer på om denne passer i min golf3 vr6? og er det noen som kan forklare ossen i he jeg får byttet det. også fint om noen kunne gi tips til andre ratt Om Golf 4 ratt passer på prismet i golf 3 er det kanskje noe andre som vet svaret på, men fremgangsmåten er vell grei. Koble fra batt, skru av airbagen fra rattet, er noen skruer som du kommer til i fra baksiden (bracko mener jeg) også koble denne vekk, også skal du vell komme til mutteren som holder selve rattet. Om airbagen passer/fungere i fra Golf 4 er jeg heller ikke sikker på. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 En kamerat av meg har et golf 4 ratt i golfen sin. Det som er problemet er at når han blinker, så går den ikke opp av seg selv. Du må dra den opp.."etter bruk" ;) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ok.. takker for svar. kommer snart en prosjekttråd her på forumet. eneste jeg kan si er :naaaws er på vei. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 søren heller anlegget ble stjålet. det var et rockford fosgate power element og en 3000w forsterker av samme merke. kan ikke la bilen stå ifred på slettheia her i byen. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kødder du? Sto bilen ulåst da? Eller har de brukt "harde midler" for å komme seg inn? Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg