S|moN Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har spurt i LFS tråden, men heller dårlig respons. Derfor lager jeg en egen. Hvordan setter man opp sin egen server / "host" i LFS? Får ikke det til å fungere. Må jeg ha serverplass på nett, trenger jeg kun min egen maskin? Jeg trodde jeg hadde noenlunde kontroll, men nå trenger jeg nok dette med teskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg tror jeg har hørt at man må ha noe som heter HEX editor eller noe. Er dette riktig, eller er jeg helt utpå jordet? Har prøvd engang selv, men fikk det ikke til å virke. EDIT: Prata med han som hoster server for gamle-teamet mitt. LFS S2 ALPHA Q Dedicated Host Den ligger et sted på den siden:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S|moN Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har prøvd med editoren, man kan også lage i LFS. Jeg har klart å få ut navnet på host'en offentlig på lfs lista, men det virker ubrukelig selv om navnet står oppført. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hmm... Da kan jeg ikke hjelpe deg mer, dessverre :( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 De er bare til å mikse det på lfs. Har aldri hatt noe problemer med det :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S|moN Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 De er bare til å mikse det på lfs. Har aldri hatt noe problemer med det :) Kan du gå litt inn i hva du velger på de forskjellige stedene? Kan brannmuren være påkoblet, virker det likevel? Eller har ikke det noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg