-stig- Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hei! er på utkikk etter en r-sport mekanisk bensinpumpe, vinduspussermotor og baklykt til 245 85 modell.. send pm, sms eller ring på 97029238 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei...Må bare spør;hva slags baklykt er du på jakt etter?vs. eller hs?har isåfall en fin original baklykt som ikke er matt til hs. Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hva gir du for r-sport mekanisk bensinpumpe da? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-stig- Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 er høyre side jeg trenger ja. mortenwb: hva skal du ha for pumpa da? er ikke sikker på hva slikt er verdt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-stig- Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 da har jeg fått tak i lys og viskermotor, men mangler enda pumpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-stig- Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 bump.. ingen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hei! er på utkikk etter en r-sport mekanisk bensinpumpe, vinduspussermotor og baklykt til 245 85 modell.. send pm, sms eller ring på 97029238 jeg har bensinpumpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-stig- Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 jeg har bensinpumpe:) pris da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg