jeg ruller Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Nå har jeg kjøpt meg 242. jeee kan noen gi meg linken til ditt du legger inn bilda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 http://www.photobucket.com bruker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Har ikke henta den enda. Skal ta av fronen skal gå for litt mer rally look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Gratulerer med ny bil. Noe gromt under panseret på den eller? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hehe, ja visst du kaller b21a motrer sprekk så, nei da. men skal bli grommt. skal være livsprosjekte mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 grattis, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 NYDELIG: mye måtte du gi for denna a? mye rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Alt for mye, det er ikke rust på bilen, bare litt overflate noen plasser. (reservebrunner og dørkarm dette er jo noe som kommer org på volvo) hehe den skal på eu ok til uka, så får ikke henta den før neste helg. Betalte 17 høvdinger. men da er årsavgifta betalt. Begynner å bli såppas få strøkne 242 igjen så må regne med å betale litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ikke gæli det.er på jakt etter en selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Begynner å bli ekstremt, få av 242 igjen nå. vertfall når det er ny bakenden osv. skal aldri selgest. Skal heller ikke bli noe arvematriel. skal bli gravlagt sammen med meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Gratulerer! :) Ser meget bra ut, skal ut og sjekke gullet mitt nå! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Gratulerer! :) Ser meget bra ut, skal ut og sjekke gullet mitt nå! Har du også 242? mod? bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg