sopadopa Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hei har en 1987 golf gl Promblemet er at hvis den står stille i ca en uke(garasje) så startern ikke. men hvis jeg kjørern vær dag så startern momentant. noen som har peil på hva problemet kan være? (er sånn om sommern og) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hei har en 1987 golf gl Promblemet er at hvis den står stille i ca en uke(garasje) så startern ikke. men hvis jeg kjørern vær dag så startern momentant. noen som har peil på hva problemet kan være? (er sånn om sommern og) Dårlig batteri?? Batteri greier ikke holde på elektrisitet overlengere tid... EDIT: Mål volten på batteriet - gjerne da etter en uke, når bilen ikke starter... Ser fort om det da er batteri som er feilen... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Furnes Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hei har en 1987 golf gl Promblemet er at hvis den står stille i ca en uke(garasje) så startern ikke. men hvis jeg kjørern vær dag så startern momentant. noen som har peil på hva problemet kan være? (er sånn om sommern og) Vil ikke motoren svive når du vrir om nøkkelen? eller sviver den, men starter ikke? Veldig god íde å nevne slikt. Går ikke motoren rundt er det batteriet ditt som er dårlig. Å da heter det ikke "bilen starter ikke", men "bilen min er tom for strøm". Siter -------------------------- 92' Corrado 1.8 8vT soon 16vT www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vil ikke motoren svive når du vrir om nøkkelen? eller sviver den, men starter ikke? Veldig god íde å nevne slikt. Går ikke motoren rundt er det batteriet ditt som er dårlig. Å da heter det ikke "bilen starter ikke", men "bilen min er tom for strøm". Hadde han vist at bilen var tom for størm hadde han jo ikke hatt dette problemet da.. Da hadde han jo vist hva det er... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopadopa Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Vil ikke motoren svive når du vrir om nøkkelen? eller sviver den, men starter ikke? Veldig god íde å nevne slikt. Går ikke motoren rundt er det batteriet ditt som er dårlig. Å da heter det ikke "bilen starter ikke", men "bilen min er tom for strøm". Startmotorn går, og det er strøm den tenner bare ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Startmotorn går, og det er strøm den tenner bare ikke Fordeler som ikke er helt bra - ta av lokket og sjekk rotoren - evt. puss litt på det med sandpapir... Tennplugger som har druknet i bensin - prøv å tørk dem... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg