Einar.W Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Jeg er på jakt etter en pent brukt automatgirkasse til min 230E 86 modell. Vet noen om det passer med en automatgirkasse fra en 300E f.eks, eller om man evt. må bytte mellomaksel?? Mail meg på: einar.wahlberg@chello.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.