maxis Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Vist du napper av slangen til wg er du heldig vist du slipper unna med bare en ødelagt intercooler!Vist turboen skal stå stille når du kjører så må du legge den igjen i garasjen. vel,her snakker vi av erfarig eller? Når en napper slangen til wastegateklokka ladder turboen maks hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ops. tenkte feil.. hehe.. napp av staget du... Vil ikke stå stille.. men den snurre omtrent ikke og lader null å niks.. Edit: hvor skal 4 forklare at jeg tenkte feil etter hverandre?? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 defekt turbo: Skjekk slange fra turbo eller intercooler til insug som nevnt tidligere.... men ta av slange fra turbo til intercooler, ta å kjenn om du har slark i akselen inn og ut(altså aksialt) opp å ned er det hjærne litt slark da det er flytende lager.. er det ikkeno merkbart slakk aksialt så er det tvilsomt turbo!! men ikke ver så kjappe me besluttninger.. med for eks defekt topp pakning som du hadde? så gikk vannet sikkert i selyndrene å så i exsosanlegg.. dette damper ikke bort på 0 tid.. bytta topp pakninger på trans am`en og da røyk den grått ei beite da den ble varm pga vann i exsos..tror du jeg ble nervøs da eller*!! menne du får ha lykke til..ca pris på bytte turbo som for eks det min kostet på turbo service (garret T03) 6000,- //vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg