MrFord Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 En arbeidskolega av meg har en Vito med startproblemer. Fyrer når den er kald, men vanskligheter noen ganger når den er varm. Er dette noe med automatchocke eller noe kaldstartsfunksjon. Er dette bare dyser som sitter i innsugs manifoilen eller? Eller om noen har forslag til hva detta kan værra? Det kan jo ikke være glødepluggene, siden den har vanskligheter når den er varm?... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magnus Nilsen Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ta deg en tur på http://www.mbentusiastklubb.com/ eller http://www.mercefreaken.com/ på forumene der får du sikket svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ikke at dette er noen teknisk relatert svar på problemet men jeg kan si så mye som at noe er galt hehe :) Aldri hatt noe problemer verken med varm eller kald start på bilen min (Mercedes Vito 110 CDI "2002mod") Rægge Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ikke at dette er noen teknisk relatert svar på problemet men jeg kan si så mye som at noe er galt hehe :) Aldri hatt noe problemer verken med varm eller kald start på bilen min (Mercedes Vito 110 CDI "2002mod") Rægge Ikke på min heller, samma kjerre som deg Canepa, 110cdi 2002 modell, ser jo ut som denne modellen her kom bra utav alle problemene eller no :P Har så langt (etter 18 000km) ikke hatt problemer med den, så nå har bilen rullet 78 000km. (Kjøpte bilen i september i fjor) Men startproblemer når den er varm, hmmms. Får han start etter en liten stund? eller er det ikke snakk om? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hei hei, det var noe galt med dysene, som jeg gjettet. Han har vært på verksted og byttet den, så nå går den fint igjen.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ikke på min heller, samma kjerre som deg Canepa, 110cdi 2002 modell, ser jo ut som denne modellen her kom bra utav alle problemene eller no :PHar så langt (etter 18 000km) ikke hatt problemer med den, så nå har bilen rullet 78 000km. (Kjøpte bilen i september i fjor) Men startproblemer når den er varm, hmmms. Får han start etter en liten stund? eller er det ikke snakk om? Ja men det er jo tilfelle også det Zetec! Fra 2000 mod og nyere er det en helt ny bil..! Så å si alt er byttet på Vito etter denne mod'en.. Jo nyere vito du har jo bedre faktisk :) Skrev en lang tråd om dette for en stund tilbake! En slags howto på kjøp av Vito hehe..! Edit: Min har gått 92500km By the way!! Men godt dere fant problemet da MrFord..! Ikke noe er bedre en det! Ble det dyrt eller ? :) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambroz Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Jeg har en vito 112 03-modell som det sist året stadig har blitt vanskeligere å starte. Nå må nøkkelen holdes inne opptil flere min. før den endelig starter. Og ingen vet hvorfor. Noen der ute med glupe svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg