B230ft Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 har nå begynnt så smått å skru fra hverandre..fint om dere sier hvilke små å store problemer jeg kan kome på så jeg slipper å sitte på vent hvis jeg skulle stoppe opp med noe..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 da jeg tok av dashbordet var det iallefall veldig mange ledninger festa til dashbordet. jeg hadde også litt problemer med de plastikgreiene som blåser luft. de var festet på en litt rar måte om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Her er bilder av da jeg fikk byttet mitt dashbord. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92700&highlight=dashbordbytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg